No ei kai tää haittaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Tein kotikonstein raitoja, mutta toiselta puolelta ne raidat jäi vähän niin kuin tonne hiusten alle :whistle:
Eihän sitä voi nähdä tuo pussi päässä että mistä kohtaa sen tupsun koukulla ottaa :ashamed:

Nyt mennään sitten näin, ei kai tää nyt hirveesti haittaa :D
 

Yhteistyössä