ohhoh, kai se mummeli oli ennenkin pippelin nähnyt?!Alkuperäinen kirjoittaja Makkarasiili:Meillä kulki nakuna, mutta kyllä se joidenkin suonet sai sykkimään. Yks mummeli järjesti aina ihan kamalan kohtauksen, vaikka kysessä ei mikään paljon käytetty ranta ollukkaa. Näin parhaammaksi ostaa uikkarit :snotty:
no me oltas menossa aika pienelle rannalle, että en usko siellä mitään pervoja väijyvän. Ja siksi en jaksaisi tästä mihinkään kauppaankaan lähteä rynnimään, kun aattelin että jos vähän vaan kokeilee järvessä käyntiä kun ei ole hirveän lämmintäkään.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Me ollaan kyllä käytetty lapsilla uikkareita yleisellä rannalla (mökkirannalla ei) jo vauvaiässäkin.
Kahdesta syystä: ei mene hiekkaa peppuun kun lapsi istuskelee rannalla, eikä kukaan pervo saa napsittua alastonkuvia mun lapsista. Ei siksi, että pelättäisiin jonkun vetävän herneen nenuun siitä.
pitäsköhän minunki tehä tälleen =) mietin vaan ku kaverilla on kaks pientä tyttöä ja mistä minä tiedän vaikka häntä häiritsisi...Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Oltiin tyttelin (1v7kk )kaa rantsussa ilman uikkareita, piti vaan jätskillä käydä. Tyttösen teki kovasti mieli uimaan, KAIKILLA lapsilla oli uikkarit, ni en tohtinu toista nakuna uimaan pistää. Kiskasin vaan vaipasta (siis kestosta) täytteet pois, ja uikkari oli valmis. Onneks oli puhas vaippa.
Samaa mieltä. Ja näin ollaan myös me toimittu.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Me ollaan kyllä käytetty lapsilla uikkareita yleisellä rannalla (mökkirannalla ei) jo vauvaiässäkin.
Kahdesta syystä: ei mene hiekkaa peppuun kun lapsi istuskelee rannalla, eikä kukaan pervo saa napsittua alastonkuvia mun lapsista. Ei siksi, että pelättäisiin jonkun vetävän herneen nenuun siitä.
No laita pojalle bokserit/pikkukalsarit jalkaan, ne ajaa saman asianAlkuperäinen kirjoittaja Mangusti:no me oltas menossa aika pienelle rannalle, että en usko siellä mitään pervoja väijyvän. Ja siksi en jaksaisi tästä mihinkään kauppaankaan lähteä rynnimään, kun aattelin että jos vähän vaan kokeilee järvessä käyntiä kun ei ole hirveän lämmintäkään.