no ei kai 1-vuotias tarvii rannalla uikkareita?

Meillä kulki nakuna, mutta kyllä se joidenkin suonet sai sykkimään. Yks mummeli järjesti aina ihan kamalan kohtauksen, vaikka kysessä ei mikään paljon käytetty ranta ollukkaa. Näin parhaammaksi ostaa uikkarit :snotty:
 
varaäiti
tässä maailmassa mikä tahansa on mahdollista ja mitä epätodennäköisempänä jotain asiaa pidät, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä joku vetää siitä herkut nenään. :D

eli sinne rantsulle ja sassiin ilman uikkareita, siis sinä myös.
 
Me ollaan kyllä käytetty lapsilla uikkareita yleisellä rannalla (mökkirannalla ei) jo vauvaiässäkin.
Kahdesta syystä: ei mene hiekkaa peppuun kun lapsi istuskelee rannalla, eikä kukaan pervo saa napsittua alastonkuvia mun lapsista. Ei siksi, että pelättäisiin jonkun vetävän herneen nenuun siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Makkarasiili:
Meillä kulki nakuna, mutta kyllä se joidenkin suonet sai sykkimään. Yks mummeli järjesti aina ihan kamalan kohtauksen, vaikka kysessä ei mikään paljon käytetty ranta ollukkaa. Näin parhaammaksi ostaa uikkarit :snotty:
:eek: ohhoh, kai se mummeli oli ennenkin pippelin nähnyt?! :D


No mutta itse vastaukseen, meillä on pojalla uikkarit. Ja vain siitä syystä että mie löysin kaupasta iiiiihanat nalle puh uikkarit ( painijamalli ) enkä voinut olla ostamatta. Mutta ihan hyvin voi ilmankin painella uimaan järveen tms.
 
Kerttu-Kyllikki
Oltiin tyttelin (1v7kk )kaa rantsussa ilman uikkareita, piti vaan jätskillä käydä. Tyttösen teki kovasti mieli uimaan, KAIKILLA lapsilla oli uikkarit, ni en tohtinu toista nakuna uimaan pistää. Kiskasin vaan vaipasta (siis kestosta) täytteet pois, ja uikkari oli valmis. :D Onneks oli puhas vaippa.
 
Annukka
Kyllä voi mennä ilman mitään, mutta itse veisin ainoastaan omalle mökkirannalle.

Yleiselle rannalle laittaisin uikkarit, koska en halua ottaa riskiä, että siellä joku mieleltään sairas pedofiili katselisi lastani sillä silmällä.
 
Noista pedofiileistä tuli mieleen, että olen joskus ollut uimarannalla kun puskassa on pyörinyt joku äijä kiikareitten kanssa. Että todellakin laitan lapselle uimapuvun ihan siveliäisyys syistä, 1-vuotiaallekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Me ollaan kyllä käytetty lapsilla uikkareita yleisellä rannalla (mökkirannalla ei) jo vauvaiässäkin.
Kahdesta syystä: ei mene hiekkaa peppuun kun lapsi istuskelee rannalla, eikä kukaan pervo saa napsittua alastonkuvia mun lapsista. Ei siksi, että pelättäisiin jonkun vetävän herneen nenuun siitä.
no me oltas menossa aika pienelle rannalle, että en usko siellä mitään pervoja väijyvän. Ja siksi en jaksaisi tästä mihinkään kauppaankaan lähteä rynnimään, kun aattelin että jos vähän vaan kokeilee järvessä käyntiä kun ei ole hirveän lämmintäkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Oltiin tyttelin (1v7kk )kaa rantsussa ilman uikkareita, piti vaan jätskillä käydä. Tyttösen teki kovasti mieli uimaan, KAIKILLA lapsilla oli uikkarit, ni en tohtinu toista nakuna uimaan pistää. Kiskasin vaan vaipasta (siis kestosta) täytteet pois, ja uikkari oli valmis. :D Onneks oli puhas vaippa.
pitäsköhän minunki tehä tälleen =) mietin vaan ku kaverilla on kaks pientä tyttöä ja mistä minä tiedän vaikka häntä häiritsisi... :whistle:
 
AAM
vaipassa meitin kaveri oli ko ihan sattumalta pyöräiltiin ohi ja jäätiin hetkoksi niin kuuma ko tuli niin liberot päällä siellä sannassa hillui :) muutoin uimapukuna lahkeellinen puh uikkari pojalla tai pökät.. tosin tuolla parikesäinen tytteli lepatti ilkosillaan hetkon aikaa.. sitten mammansa kiiruhti ko tytön kiinni :D niin laittamaan pikkuhousut päälle, ne päällä liehui.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Me ollaan kyllä käytetty lapsilla uikkareita yleisellä rannalla (mökkirannalla ei) jo vauvaiässäkin.
Kahdesta syystä: ei mene hiekkaa peppuun kun lapsi istuskelee rannalla, eikä kukaan pervo saa napsittua alastonkuvia mun lapsista. Ei siksi, että pelättäisiin jonkun vetävän herneen nenuun siitä.
Samaa mieltä. Ja näin ollaan myös me toimittu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
no me oltas menossa aika pienelle rannalle, että en usko siellä mitään pervoja väijyvän. Ja siksi en jaksaisi tästä mihinkään kauppaankaan lähteä rynnimään, kun aattelin että jos vähän vaan kokeilee järvessä käyntiä kun ei ole hirveän lämmintäkään.
No laita pojalle bokserit/pikkukalsarit jalkaan, ne ajaa saman asian :)
Eikä mene peppuun hiekkaa, sitä on vähemmän kivaa kaivaa pois...
 
Mä olen ajatellut asian myös niin, että vaikka mua itseäni ei pikkulapsen alastomuus häiritse, niin jotakuta se voi häiritä, ja tällä ihmiselläkin on täysi oikeus olla rannalla. Ei se paljoa vaadi jos kiskoo muksulle uikkarit tai vaikkapa pikkarit jalkaan, ja säästää tällä lailla paitsi lastaan ulkopuolisten katseilta ja hiekkahiertymiltä, myös niitä tiukkapipoisempia näkemästä jotain mitä he eivät halua nähdä :)
 

Yhteistyössä