NNN siteet ja monot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nattiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nattiainen

Vieras
Nyt on pakko kysyä tyhmiä, mutta ostin Salomonin luistelusukset, joissa fischerin NNN side (varmaan kuitenkin rottefellaa sekin vaikka fischer lukeekin....?), niin voiko tosiaan olla mahdollista ettei Karhun NNN mono käy kyseiseen siteeseen? Onko jollain kokemusta? Jos joku tietävämpi olis paikalla. Ja nuo Karhun monotkin on ihan tämän vuoden puolella ostetut, etteivät ole sitä vanhempaa NNN:ää. Noh, joudun nyt toki muutoinkin varmaan luistelumonot ostaamaan, kun nuo Karhut on kombi monot, mutta aattelin niitä testata ja sit huomasinkin että nehän ei mee tuohon siteeseen jostain syystä. Tai mä en vain tajuu jotain. :P

Kyllä niiden pitäisi mennä, profiileita on se kaksi SNS ja NNN ja ihan sama mikä merkki niin pitäisi sopia.
Meillä on Peltosen sukset NNN siteet (en muista mitkä) ja karhun NNN monot
Sitten taas Salomonin sukset SNS siteet ja niihin Fisherin SNS monot ja noin ainakin toimii

Kyllä mä sitä muutamaan otteeseen oon nyt yrittäny, mut en vaan saa. Voihan se toki olla, et en silti sitä saa vain oikeaan kohtaan. Toisissa suksissa ei kyllä tuota ongelmaa (uudet nekin, niissä vain tuo "lukko" aukeaa erilailla), mutta lapselle on mullakin välillä vaikea laittaa, kun ei ite sitä tunne kunnolla missä se kolo menee.. toiselle vaikeampi laittaa.

Yhteistyössä