Nivuskipu kohdunulkoisen oire?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas

Vieras
Sain tänä aamuna raskaustestiin lopulta kunnon plussan ja samantien pelon kohdunulkoisesta, mulla on ollut n. viikon verran ajoittaista viiltelevää kipua, toispuoleisesti, siis lähinnä vas. nivusessa. Onko tämä siis yksi ku:n oireista? Ultrahan ei käsittääkseni vielä näin 4+2 varhaisessa vaiheessa näytä mitään sikiön sijainnista??

Ei mulla olu. Mulla kipu alko vaan voimistumaan, ja ipan olin tosi tuskainen. Illan aikana kipu selkeästi rajoittu vasemmalle puolelle, ja kipu oli tosiaan niin kova, et sairaalaan mentiin ja lujaa.

Ei näytä ultra juurikaan mitään vielä nuilla viikoilla. Eikä nivuskipu ole tyypillinen kohdunulkoisen oire, eikä se vielä nuilla viikoilla yleensä edes oireile. Viikolla 6-7 voit jo mennä ultraan (alakautta tehtävään ) ja saat varmuuden raskauden sijainnista. Onnea plussasta =) :flower:

mutta voimakkaampana? Kuinka pitkälle raskaus oli edennyt? Tää on mun kolmas raskaus eikä koskaan aiemmin ole tätä oiretta ollut, sen vuoksi pidän sitä epänormaalina :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta voimakkaampana? Kuinka pitkälle raskaus oli edennyt? Tää on mun kolmas raskaus eikä koskaan aiemmin ole tätä oiretta ollut, sen vuoksi pidän sitä epänormaalina :(

Ei mulla ollu aluksi mitään kipea, eikä se ollu missään vaiheessa ajoittaista, niin kun kuvasit tuossa aluksi. Se vaan pikku hiljaa tuli se kipu, ja voimistu koko ajan. Ja se todella oli KIPEE, semmonen, etten pystyny olee mitenkään päin, verrattavissa synnytyssupistuksiin. Raskausviikkoja oli 6+0 kun laparoskopiassa raskaus keskeytettiin, ja (revenny ) munajohdin poistettiin.

Yhteistyössä