Nivusessa ihan ihon alla irrallinen epämuodostunut mötikkä, mikä se voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelottaa

Vieras
Veikkauksia? Ei ole muuten kipeä, paitsi jos pikkuhousun reuna painaa siihen. Ei ole mitenkään tasaisen pyöreä vaan ihan epämuodostunut. Mikä se voisi olla? Ollut jo ainakin kuukauden, halkaisijaltaan lihapullan kokoinen, välillä nousee "korkeammaksi" ja välillä on ihan matala mutta silti lihapullan levyinen. Mitä kaikkia vaihtoehtoja voi olla, että mikä se on? Siitä saa ihan otettu kiinni, eli ei ole tavallaan missään kiinni, ihon alla vain.

Mulla on noita riesana aina ennen menkkoja,ovat hormoonista johtuvia paiseita :snotty: mulla on joskus ollut kainalossakin .....kierukan aikana niitä ei juuri ollut mutta nyt taas kun kierukka pois niin jatkuvasti :(voithan käydä näyttämässä jos askarruttaa.

muoks.mulla ne on kyllä aika kipeitä.

mikäli tuntuu että se ikäänkuin liikkuu, muljuu ihon alla, kun otat siitä kiinni sormilla, se kuulostaa tukkeutuneelta talirauhaselta, voi parantua itsestään, mutta voi myös tulehtua, ts.kipeytyy ja alkaa iho punottaa, silloin on lääkärissä käynti on paikallaan
Älä puristele tai yritä puhkoa sitä tms ,voi todella häipyä ihan itsestään ajan kanssa

No mulla on ollut paiseita, ne on kyllä todella kipeitä. Tämä ei ole missään vaiheessa ollut kipeä, paitsi jos menen istumaan ja pikkuhousut painavat tosi kovasti. Ihraa? Miten se tuonne nivuseen olisi yhtäkkiä noin isoksi mötiksi muodostunut?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No mulla on ollut paiseita, ne on kyllä todella kipeitä. Tämä ei ole missään vaiheessa ollut kipeä, paitsi jos menen istumaan ja pikkuhousut painavat tosi kovasti. Ihraa? Miten se tuonne nivuseen olisi yhtäkkiä noin isoksi mötiksi muodostunut?

No just siksi kun pikkarit painaa siihen. Jos tekee istumatyötä niin ihra kerääntyy useimmiten siihen tuolin reunan kohdalle.

En usko että on tyräkään, mulla on napatyrä leikattu ja se oli ainakin ihan erilainen. Tämä on aika alhaalla nivusessa, pimpsan kohdalla suunnilleen, sen jänteen kohdalla. Ihossa kiinni, ei ei oikein muljukkaan, paitsi patista kiinni ottaessa. Edes painaessa ei satu, vain tosiaan silloin kun pikkuhousun reuna painaa siihen tosi kovin

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
En usko että on tyräkään, mulla on napatyrä leikattu ja se oli ainakin ihan erilainen. Tämä on aika alhaalla nivusessa, pimpsan kohdalla suunnilleen, sen jänteen kohdalla. Ihossa kiinni, ei ei oikein muljukkaan, paitsi patista kiinni ottaessa. Edes painaessa ei satu, vain tosiaan silloin kun pikkuhousun reuna painaa siihen tosi kovin

paikka on kyllä ihan tyypillinen tukkeutuneelle talirauhaselle, eikä se siis muuten mulju ihon alla, mutta kun otat siitä kiinni se ei ole tiukasti kiinnittynyt mihinkään, vaan sormilla pystyy sitä liikuttamaan ja jos vielä tuntuu että siinä olisi isompi mötikkä tavallaan varren päässä, se on aika varmasti tukkeutunut talirauhanen.
Mutta jos asia kovasti vaivaa, mene maanantaina vaikka päivystävälle terveydenhoitajalle näyttämään terkkariin, pyytää kyllä lääkärin katsomaan jos pitää sitä aiheellisena :)

Jos suonikohjut on samanlaiset oikeassa jalassa mitä vasemmassakin, niin tämä ei ole suonikohju :laugh: ei ole kauaa aikaa kun toisesta jalasta leikattiin kohjut, pahat sellaiset

Yhteistyössä