Nivelkivut

• Viestiketjun aloittaja Vm.-52
  • Ensimmäinen viesti
Vm.-52
Onkohan täällä muita nivelkivuista kärsiviä hikoilun lisäksi.
Minulla on kovasti kipuja oikean käden sormi- ja rannenivelissä todella runsaan hikoilun lisäksi. Olen ainakin kuullut että ""mummotautiin"" saattaa liittyä myöskin nivelkivut !

vm-63
Täällä on yksi joka kärsii nivelkivuista, myös mulla on ollut ranne- ja sormikipuja, mutta viimesen kolmen vuoden ajan kipuja on ollut siellä sun täällä. Ranteesta tehtiin jo lähete kirurgille, joka kuitenkin totes, ettei mitään leikattavaa ole. Rasitusvamma vai vv-oire? Olen tehnyt fyysisesti raskasta työtäni kohta 10 vuotta, mutta tuntuu, että nyt se on kaikista raskainta aikaa. Osteopaatti suositteli kipeään selkääni kalaöljyä, jota olen syönyt nyt reilun kuukauden ajan, pikkuhiljaa alan uskoa, että se tepsii! Ps. kilpirauhaskokeet, reuma, selkärankareuma ynnä muut kokeet on otettu.

tuttua on
Itselläni on nivelrikkoa, joka on aiheuttanut kipua sormissa ja vasemmassa polvessa. Lisäksi minulla oli kilpirauhasen vajaatoimintaa sekä työuupumusta. Aloin käyttään FitLinen API-settia v. 2004 marraskuussa ja viime marraskuussa kilpirauhaskokeen tulokset olivat normaalit. Kivut ovat hävinneet sormista. Polveen voitelen silloin tällöin LR:n Aloe Vera MSM- Geeliä, joka tehoaa hetkessä. Kaikki ovat luonnosta ja turvallisia.

Yhteistyössä