Niukka vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytti

Vieras
Minulla on normaalisti TODELLA runsaat ja kivuliaat menkat, jotka alkavat kunnolla viimeistaan kahden tuhrupaivan jalkeen. Nyt on ollu tosi niukkaa on/off vuotoa jo 4 paivan ajan hirvittavan palelun ja poskien kuumottelun kera, kipuja on tuskin ollenkaan. Ovulaation ajankohdasta ei ole hajuakaan, normaalisti olisin menkkoja odotellut vasta viikon paasta. Hartaana toiveena olisi lapsi... Kertaakaan elamani aikana mulla ei oo ollu niukkoja menkkoja, joten jotain outoa tassa on. Pelkaan vaan toivovani turhaan... Onko kellaan kokemuksia?

Ei ole vastaavasta kokemusta, mutta ehkä sinulla on nyt sitten sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa. Eli kun hedelmöitynyt munis kiinnittyy kohtuun, niin joissain harvoissa tapauksissa voi ilmetä pientä vuotoa.

Jep. Kokemusta kyllä muttei vielä selkeitä vastauksia. Niukempaa vuotoa jo ainakin muutamaa päivää odotettua aikaisemmin, mikä todella epätavanomaista. Nyt viestistäsi muistin etten sitä Panadoliakaan tarvinnut niihin tyypillisiin oireisiin, mutta käytin päänsärkyyn kyllä hieman myöhemmin. Paleli kans, mikä on sittemmin kyllä jo loppunut. Vuotoa oli kolmena päivänä. Oon jo testaillut, liian aikaisin kenties.. Olen todella äimistynyt jos nämä muutkin oireeni vain jotain mitä lie.. ja (positiivisesti) äimistynyt jos testi myöhemmin vielä positiivinen :)
Pistähän tuloksia sitten.

Itselläni alkoi eilen kelt-ruskea vuoto-sillein et selvästi pikkuhousunsuojas näki..tänään jatkuu tummemman ruskeana.Muutoinkin valkovuoto ollu oviksesta asti runsaampaa.Eilen tuli ovulaatiosta 6pvää-ja menkkojen aika olis vasta 22-24.8.
Eli ihan samaan kastiin kuulun teidän kanssa.Olo on sellanen kuin menkat ois tulossa-eilen poltteli mahaa.Mulla vasta toinen yrityskierto päällä-joten voihan keho temppuillakin.Sattuu vaan niin sopivasti kiinnittymisajankohtaan.
Pidetään yhteyttä!

^ Tiedätkös, vieläkään ei ole täyttä varmuutta..! Olen tarkoituksella, ja muihinkin seikkoihin liittyen, laittanut tämän vatvomisen raskauteen liittyen nyt syrjään ja antanut tilanteen kehittyä. Niukkaa vuotoa ilmeni jälleen viimeksi, noin viikkoa ennen tavanomaista aikaa, ja saapas nähdä nyt sitten seuraavan viikon kuluessa..? En usko olevani raskaana,.. mutta tumma viiva näkyy vieläkin vatsassa ja leposykekin korkealla, näin joitakin seikkoja mainitakseni. Tuntuu olevan aika tavallistakin että kuukautisvuotoa esiintyy raskauden alussa että eihän se mahdottomuuskaan olisi. Ainuttakaan testiä en kyllä enää kotia osta nyt taikka myöhemmin, eiköhän sen sitten huomaa ennenpitkää jos raskaudesta on kysymys. Surkuhupaisaa on tämä miten luonto meitä vedättää.. Kertokaahan muutkin mitä tapahtui. Olisihan se ihan toivottavaa (tällä palstalla) saada nämä jutut päätökseen eikä käydä vaan neuvoja kinuamassa ;)

Yhteistyössä