Niskaturvotus ultraan kutsu: viikolle 14! onko teistä liian myöhään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras1233
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon siinä käsityksessä, että ennen 12 viikkoo olis paras. Ja varsinkin jos siihen veriseulaan osallistut, niin ehdottomasti aiemmin kun sitä ei voida myöhemmin enää ottaa.

Itse en verikokeisiin mene, ja kätilö sanoikin että sit se ei ihan niin tarkkaa ole viikkojen kanssa, mutta laittoi ajan 11+4 viikoille.

Jos verikoe tehdään, niin on liian myöhään. Mä kävin sen yksityisellä, niin meinasi mennä vähän hankalaksi, kun eivät olisi edes suostuneet tekemään sitä enää viikon 11+6 jälkeen, jos oikein muistan. Pelkkä niskaturvotus voidaan tehdä myöhemminkin ja pelkästään sen kannalta kai hieman myöhempi ajankohta on parempi.

Mä oon siinä käsityksessä, että ennen 12 viikkoo olis paras. Ja varsinkin jos siihen veriseulaan osallistut, niin ehdottomasti aiemmin kun sitä ei voida myöhemmin enää ottaa.

Itse en verikokeisiin mene, ja kätilö sanoikin että sit se ei ihan niin tarkkaa ole viikkojen kanssa, mutta laittoi ajan 11+4 viikoille.

pitää olla vähinttän 12+0 ennen kuin otetaan. Verikoe ennen 11+6. Näissä on siis paikkakuntakohtaisia eroja.

[QUOTE="vieras";22446219]Jos verikoe tehdään, niin on liian myöhään. Mä kävin sen yksityisellä, niin meinasi mennä vähän hankalaksi, kun eivät olisi edes suostuneet tekemään sitä enää viikon 11+6 jälkeen, jos oikein muistan. Pelkkä niskaturvotus voidaan tehdä myöhemminkin ja pelkästään sen kannalta kai hieman myöhempi ajankohta on parempi.[/QUOTE]

Verikokeen voi kyllä otttaa ihan eri kerrallakin. Siis jo ennen.

Yhteistyössä