niskat kipeät ja oksettaa... apuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
mulla niskat kipeät ja kallonpohja kipeä. on hirveen oksettava olo. ykspäivä vielä kädet täris hirveästi.
auttasko hieroja tai fysioterapia?? sekä oli välillä ihan tajuttoman kipeä, siihen sain panacodia ja lihasrelaxantteja, selkä nyt parempi...
lihasrelaxantteja oon ottanu mut niistä ei ole apua ollu kuin hetkellisesti.
mikä avuksi???

Onko kestänyt pitkään? Meneekö ohi muutamassa tunnissa ja alkaa toisena päivänä uudestaan? Minulle migreeni tekee tuollaisen olon. Jos on migreeni, niin pois koneelta ja pimeään huoneeseen lepäämään. Lääkärissäkin on hyvä käydä tarkistamassa tilanne.

miks lääkäriin. viikko sitten kävin todella kipeän selän takia lääkärissä ja sain vahvat kipulääkkeet siihen. niitä voi ottaa kyllä niskakipuunkin.... niinet miks lääkäriin??

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Onko kestänyt pitkään? Meneekö ohi muutamassa tunnissa ja alkaa toisena päivänä uudestaan? Minulle migreeni tekee tuollaisen olon. Jos on migreeni, niin pois koneelta ja pimeään huoneeseen lepäämään. Lääkärissäkin on hyvä käydä tarkistamassa tilanne.

minulla migreeniin estolääkitys. ei ole migreeni särkyä..... niskat vaan kipeät....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miks lääkäriin. viikko sitten kävin todella kipeän selän takia lääkärissä ja sain vahvat kipulääkkeet siihen. niitä voi ottaa kyllä niskakipuunkin.... niinet miks lääkäriin??

Jos päänsärky ja pahoinvointi on alkanut kipulääkkeiden aloittamisen jälkeen, voi olla että lääke ei sulle sovi ja se on vaihdettava toiseen. Ja kuten jo jotkut ehtikin jo sanoa, niin voi olla kyse jostain ihan muustakin ja jopa todella vakavasta.

Ei kai päivystyksessä käyminen mitää ota jos ei annakaan, vaikka siellä joutuisikin istumaan pitkään ja hartaasti.
Soita ainakin johonkin numeroon, joka teillä päivystää ja kysy sieltä neuvoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:

Jos päänsärky ja pahoinvointi on alkanut kipulääkkeiden aloittamisen jälkeen, voi olla että lääke ei sulle sovi ja se on vaihdettava toiseen. Ja kuten jo jotkut ehtikin jo sanoa, niin voi olla kyse jostain ihan muustakin ja jopa todella vakavasta.

Ei kai päivystyksessä käyminen mitää ota jos ei annakaan, vaikka siellä joutuisikin istumaan pitkään ja hartaasti.
Soita ainakin johonkin numeroon, joka teillä päivystää ja kysy sieltä neuvoa.
niska ollu kipeä jo ainakin viikon, oksetus oireita myös... niin ei kai nyt päivystykseen tarvii lähteä. jos meen vasta maanantaina lääkärille...

Samanlaisia oireita täälläkin huimauksen kera.Mulla tension neck diagnoosi ja sit epäilys fibromyalgiasta.Päälaki usein kosketusarka.Lääkäri joskus löysi sieltä jopa kipeitä möykkyjä.Yhden yön aikana tuli taas paikat niin jumiin ettei tiedä miten päin olis ollut, mut nyt hiukan helpottanut.Migreeniäkin välillä pukkaa |O Kun ei veri kierrä kunnolla, niin helposti tulee oksettava olo.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Samanlaisia oireita täälläkin huimauksen kera.Mulla tension neck diagnoosi ja sit epäilys fibromyalgiasta.Päälaki usein kosketusarka.Lääkäri joskus löysi sieltä jopa kipeitä möykkyjä.Yhden yön aikana tuli taas paikat niin jumiin ettei tiedä miten päin olis ollut, mut nyt hiukan helpottanut.Migreeniäkin välillä pukkaa |O

itsellä diagnisoitu tension neck joskus 4vuotta sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Samanlaisia oireita täälläkin huimauksen kera.Mulla tension neck diagnoosi ja sit epäilys fibromyalgiasta.Päälaki usein kosketusarka.Lääkäri joskus löysi sieltä jopa kipeitä möykkyjä.Yhden yön aikana tuli taas paikat niin jumiin ettei tiedä miten päin olis ollut, mut nyt hiukan helpottanut.Migreeniäkin välillä pukkaa |O

itsellä diagnisoitu tension neck joskus 4vuotta sitten...

On muuten inhottava vaiva.Mullakin noin nelisen vuotta sitten diagnosoitu tuo.
Tekee inhottavia ja osaksi rampauttavia oireita.
Kylmägeelia olen myös käyttänyt ja se auttaa aika kivasti ja sit kaurapussit pakkasesta kehiin pään päälle...helpottaa