Niskakipu ja oksentaminen. mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Mitä ihmettä teen niskakivun kanssa? eilen oksensin kolme kertaa, tänään aamulla kerran. Jotain kun alkaa syömään tulee heti oksettava olo, seisaallaan kun on tunnin alkaa niskaan koskea enemmän ja oksettaa. Mies hieroi ja sanoi että ei ainakaan tunnu olevan jumissa.
Olen laittanut kylmä ja kipugeeliä, makasin piikkimatolla ja olen pitänyt kylmää geelipussia niskassa. otin aamulla särkylääkettä ja oksensin seuraavaksi kaiken pois.

Minulla oli kokeilussa norspan kipulaastari, alaselkäkipuihin. laitoin sen lauantaina illalla, eilen illalla tuli oksettava olo ja oksensin niin otin sen pois. ei kai laastarista olisi noin äkkiä tullut sivuoireita Ja kai ne olisi loppuneet jo nyt?
Mikä tähän niskakipuun ja oksettavaan oloon voisi vielä kokeilla? huomenna pitäisi töihin mennä.

No jos epäilet niiden liittyvän toisiinsa edes jotenkin ni varmaan tosiaan lääkäriin kannattais. Eli jos ei ole esim. niskakipua viimasta sekä oksennustautia..

Ei töihin kipeänä mennä ;)

[QUOTE="a p";26306063]Mitä ihmettä teen niskakivun kanssa? eilen oksensin kolme kertaa, tänään aamulla kerran. Jotain kun alkaa syömään tulee heti oksettava olo, seisaallaan kun on tunnin alkaa niskaan koskea enemmän ja oksettaa. Mies hieroi ja sanoi että ei ainakaan tunnu olevan jumissa.
Olen laittanut kylmä ja kipugeeliä, makasin piikkimatolla ja olen pitänyt kylmää geelipussia niskassa. otin aamulla särkylääkettä ja oksensin seuraavaksi kaiken pois.

Minulla oli kokeilussa norspan kipulaastari, alaselkäkipuihin. laitoin sen lauantaina illalla, eilen illalla tuli oksettava olo ja oksensin niin otin sen pois. ei kai laastarista olisi noin äkkiä tullut sivuoireita Ja kai ne olisi loppuneet jo nyt?
Mikä tähän niskakipuun ja oksettavaan oloon voisi vielä kokeilla? huomenna pitäisi töihin mennä.[/QUOTE]
No tietysti tulee noin äkkiä oireita. Morfiinijohdannaisissa oksettava olo ja oksentelu on suurinta juuri hoidon alussa. Sitten myöhemmin useammilla tasoittuu. On varmasti sitä vielä. Pitää pyytää pahoinvointilääkettä (Primperan) lääkäriltä, jos aikoo äyttää vielä laastaria.

Mulla oli samoja oireita, niskakipua, päänsärkyä ja oksennusta. Kaikki oireet hävis kun aloin käymään säännöllisesti hierojalla. Hän sanoi että vasta kuudennella kerralla hän tunsi alimmat niskalihakset niin jumissa ne päälimmäiset oli. Ja ei ne mun mielestä niin jumissa tuntunu olevan, mä vain ajattelin et on migreeniä tai jotain.
Mutta ei oo oireita sen jälkeen ollu ku ton aloitin. Kannattaa ainakin kokeilla.

Tästä ei ole heti apua, mutta mulla tuollaiset niskasäryt loppui kun aloin käydä uimassa pari kertaa viikossa. Muun liikunta ei juurikaan tuohon ongelmaan ole auttanut.

Uusimmat

Yhteistyössä