#&%?$!* niskaan...

ap
yhden krran en ollu oma iloinen itseni (minulla oli se huono aamu mikä joillakin muillakin voi olla joskus)
ja silloin katkes kaveruus suhde.. :\|
siis en vastannut esitettyyn kysymykseen tarpeeksi nopeaan....
V...uttaa aika rankasti.. :'( :'(

se ärsyttää, et menin mokaamaan et en ollut iloinen just sillon... :'(
 
ap
no, eise oikestaan ollu ystävyyttä ennemminki tuttavuutta. mutta kuitenkin mulle ja muksuille tärkeääkin...
:(
mut sit se ei ollu sen arvosta... :'(
huomenna pitäs tehä töitäki..josnäiltä silmiltä mitään näkee...
 
ap
ovet paukkuen lähti, sanomatta mitään. :/
ja sit siitä mun hairahduksesta asti pelkkää p..askaa niskaan..

siis nyt oletan et se loppu tähän. :'(
mulla se paha mieli sen takia kun se oli mun syy!! :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:48 ap kirjoitti:
yhden krran en ollu oma iloinen itseni (minulla oli se huono aamu mikä joillakin muillakin voi olla joskus)
ja silloin katkes kaveruus suhde.. :\|
siis en vastannut esitettyyn kysymykseen tarpeeksi nopeaan....
V...uttaa aika rankasti.. :'( :'(

se ärsyttää, et menin mokaamaan et en ollut iloinen just sillon... :'(
miten voi katketa kaveruussuhde noin pieneen juttuun????
 
ap
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:12 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:48 ap kirjoitti:
yhden krran en ollu oma iloinen itseni (minulla oli se huono päivä mikä joillakin muillakin voi olla joskus)
ja silloin katkes kaveruus suhde.. :\|
siis en vastannut esitettyyn kysymykseen tarpeeksi nopeaan....
V...uttaa aika rankasti.. :'( :'(

se ärsyttää, et menin mokaamaan et en ollut iloinen just sillon... :'(
miten voi katketa kaveruussuhde noin pieneen juttuun????
tätä mietin minäkin..sen verran sain irti et se syy oli tuo. :(
siis arvatkaa mitkä on omantunnon tuskat kun en ollukaan siiloin pirteä iloinen oma itseni! :'(
 
vierailija
Hei äityliininen! Harmi, kun nyt vasta huomasin kirjoituksen minusta. Paremmin mut tavoittaa täältä naapurista. Eihän tää hauskalta tuntunut täältä lukee, varsinkin kun näät asiat noin ykspuoleisena. Oisikin asiat ollut noin pieniä.
Voihan me rueta täälä ruotimaan sinusta - yksityisestä päivähoitajasta sekä minusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Hei äityliininen! Harmi, kun nyt vasta huomasin kirjoituksen minusta. Paremmin mut tavoittaa täältä naapurista. Eihän tää hauskalta tuntunut täältä lukee, varsinkin kun näät asiat noin ykspuoleisena. Oisikin asiat ollut noin pieniä.
Voihan me rueta täälä ruotimaan sinusta - yksityisestä päivähoitajasta sekä minusta.
:eek:
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Hei äityliininen! Harmi, kun nyt vasta huomasin kirjoituksen minusta. Paremmin mut tavoittaa täältä naapurista. Eihän tää hauskalta tuntunut täältä lukee, varsinkin kun näät asiat noin ykspuoleisena. Oisikin asiat ollut noin pieniä.
Voihan me rueta täälä ruotimaan sinusta - yksityisestä päivähoitajasta sekä minusta.
???
 

Yhteistyössä