Niska / kurkkukipu! !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija777999
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija777999

Vieras
Eli oikealla puolella nielemiskipu joka säteilee korvaan. Hartiat arat ja kallonpohjan lihakset / kaukalihakset. Kun leukaa liikuttaa niin sattuu kans korvaan / kurkkuun. Koettanut venyttää muttei apua. Muilla ollut sellaista vaivaa? Mikä auttaa?

Mulla oli pusutauti. Viisi viikkoa 39C kuumetta ja yhden viikon vietin Tyksissä. Maksa-arvot oli pilvissä ja perna suurentunut. Valkosoluarvot palautui rajojen sisään vasta puolen vuoden päästä taudista.

Mun äidillä oli se viitisen vuotta sitten ja huomattavin oire oli toispuolinen kurkku/korvakipu. Toki sillekin nousi myös kuume. Ei siis täsmää aapeen oireisiin ellei kuumetta ole.

Mun äidillä oli se viitisen vuotta sitten ja huomattavin oire oli toispuolinen kurkku/korvakipu. Toki sillekin nousi myös kuume. Ei siis täsmää aapeen oireisiin ellei kuumetta ole.

Mulla ei ollut mitään muita oireita kuin kuume. Sen takia ottivat Tyksiin ensiavusta ja sanoivat vain, että virus vaikuttaa maksaan. Kaksi viikkoa kesti ennen kuin vasta-aineet näkyivät veressä.

No ei ole sitä kuumetta. Oli yli viikko sitten kun mulla oli flunssa jonka jälkeen veti entisestään jo jännittyneet lihakset jumiin ...
Ihan siis niellessä sattuu ja korvaan sattuu ja lihakset selvästi todella arat. Kun leuan liikuttaminen sattuu kans korvaan ja lihaksiin ja siihen kurkkuun.

Oli poskiontelotulehdus mutta sekin vasemmalla puolella. Oikea puoli niellessä edelleen tekee samaa ja kun koskee ylös kurkkuun, on kosketusarka. Nielu oli symmetrinen kuitenkin jne..

Yhteistyössä