niska jumittu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
\|O :'( :'( :'(
on kamala. nyt vähän parempi .otin jo 600 buranan ja mies hiero voltarenin kanssa sitä.
mutta vieläkin tosi kurja.
Mulla on ollut tätä enenkin.
Tiettekö onko olemassa jotain lääkettä mitä vois ostaa kotiin varaksi jos mene jumiin?tarvis varmaan käydä lääkärissä. Mutta luulen että huomenna jo parempi.
se on vaan kauhea kipu kun iskee ei pysty hengittää kunnolla eikä suorista selkää yms

sehän pitäis laittaa silloin kun se iskee?luulen etä huomenna tää jo parempi.
Jotain sellaista mitä sais kotiin että vois laitta jos tulee uusiksi(varrmasti tule mulla niin kamalat niskat)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 00:20 vieras kirjoitti:
Onko se voltaren voide sitä sellaista kirkasta? mulla se semmonen kirkas voide on auttanut, mut kestää 30 min ennen kuin alkaa vaikuttaa. kuumennettavat jyvätyynyt on myös hyviä.
joo on.. kyllähän tää sis pahinpaan auttaa mutta ei siis kipua vie kokonaan pois. eikä avaa niskoja . eli varovasti tääs istun ja kirjoittelen.

Pyydäs lääkäriltä sitä voltarenia/trabonaa/... (sitä on monella nimellä kaupan) tabletteina. Ei se mikään maailman vahvin lääke ole, mutta mulla ainakin helpottaa niskajumi niin ihanasti sillä, ja päänsärky lähtee samantien ilman muita mömmöjä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 00:34 niskajumi kirjoitti:
ainakin mikä mulla autto oli nuo sirdalud tabletit, lihasrentouttavia...ja kannattaa käydä fysioterautilla...osaa antaa hyviä ohjeita..
onko resepti lääkkeitä? jotain tuollaisia varmaan tarttis hakea

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 00:37 Dietorelle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 00:34 niskajumi kirjoitti:
ainakin mikä mulla autto oli nuo sirdalud tabletit, lihasrentouttavia...ja kannattaa käydä fysioterautilla...osaa antaa hyviä ohjeita..
onko resepti lääkkeitä? jotain tuollaisia varmaan tarttis hakea

reseptilääkkeitä juu on...

Yhteistyössä