Niska/hartiajumiako tämmönen on???

Siis kun on ollu taas jo pidemmän aikaa tämmöstä outoo pään "paisumista"
Siis tuntuu että pää pamahtaa, että siellä ois hirveesti painetta ja korvat paisuu ja kaikki paisuu... olipa fiksusti selitetty :D

Pari vuotta aikaa olin samojen oireiden takia lääkärissä ja mut passitettiin hierontaan.. joka mun mielestä jonkin verran helpottikin... Ei mun päätäni mitenkään sen erikoisemmin oo tutkittu tai kuvattu... on vaan jotenkin inhottava tää "tunne" ku tuntuu että saa puhkuu koko ajan korviakin auki ja aina ne on lukossa ja ulisee. Päätä ei särje kuitenkaan... ku sillon tällön, siis ei välttämättä ees jokaviikko. Mut välillä ku koitan väkisin sitten oikoo nikamiani, niin tuntuu ku se ihan pikkuriikkikiikkisen helppais, että voiko tää olla ihan jumia vai onko mun pää niinku totaalisen tööt? :D
Kaikki paikat kyllä sattuu ku niitä venyttelee,että tarkottaaks seki että ne on jumissa?
Äsken haulla ettisin niin 2006 vuoden äitien terveyspuolella joku muukin oli täysin samoja oireita luetellu ja siellä oli muut sanonu että voivat olla kyllä jumissa...
 
Kyllä tuo ihan niska- ja hartiaseudun jumissaololta kuullostaa.
Hieronnasta sen verran että se saattaa auttaa ja usein auttaakin väliaikaisesti mutta kyllä siihen lisäksi tarvitsee myös säännöllistä liikuntaa joten ehkä fysioterapeutti osaisi auttaa tekemällä henkilökohtaiset jumppaohjeet. Joita myös pitäisi noudattaa säännöllisesti eikä niin että säilyttää ohjeita lipastonlaatikossa ja jumppaa "huomenna" :whistle: :ashamed:
 
Mulla samoja ongelmia. Hetken oon jo pelänny kaikenmaailman kasvaimiakin, mutta lääkärissä kävin joskus pari vuotta sitten ja hierojalle sain passit myös. Nyt käyn säännöllisesti, mutta jostain kumman syystä ne vaan aina jämähtää uudestaan jumiin. Huimaako sua? Mua huimaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tohtori Lecter:
Kyllä tuo ihan niska- ja hartiaseudun jumissaololta kuullostaa.
Hieronnasta sen verran että se saattaa auttaa ja usein auttaakin väliaikaisesti mutta kyllä siihen lisäksi tarvitsee myös säännöllistä liikuntaa joten ehkä fysioterapeutti osaisi auttaa tekemällä henkilökohtaiset jumppaohjeet. Joita myös pitäisi noudattaa säännöllisesti eikä niin että säilyttää ohjeita lipastonlaatikossa ja jumppaa "huomenna" :whistle: :ashamed:
Ai hitsi, eikö ne siis autakkaa tuolla hyllyssä sentin pölykerroksen alla :eek:
:ashamed: Hitto ku sitä ois viitseliäs niin mikä siinä ois venytellessä mut ku aina on "niin paljon muutakin tekemistä" ja silti ei tee mitään :D
Okei, mä vaan varmistelin että muut on samalla kannalla ku mäkin, ja kun sain oikeen "tohtorin" sanan niin sittenhän kaikki on okei...
Pitänee kaivaa ne ohjeet tuolta hyllystä... *KÖH KÖH YSK YSK... * MITÄÄ minäkö oon laiska pölyjä pyyhkiin ??? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:
Mulla samoja ongelmia. Hetken oon jo pelänny kaikenmaailman kasvaimiakin, mutta lääkärissä kävin joskus pari vuotta sitten ja hierojalle sain passit myös. Nyt käyn säännöllisesti, mutta jostain kumman syystä ne vaan aina jämähtää uudestaan jumiin. Huimaako sua? Mua huimaa.
HUIMAA.... |O
 
mulla oli alku vuodesta jos ja vaikka minkälaista ongelmaa päässä.. olin ihan varman että sieltä löytyy kasvain tai jotain jos tutkitaan. no minä menin sitten yksityislääkärille ja se kirjoitti mulle lähetteen pään kuvauksiin..sieltähän ei löytynyt mitään..siis kasvaimia tai muuta. helpotti h.elvetisti tuo tieto ja sen jälkeen alkoikin helpottaa pää kivut ja tunnot. eli sieltä se taitaa niskasta lähteä kaikki tuollaset.. kävin useita kertoja hierojalla ja hermorata hieronnassakin. kyllähän ne auttoikin jonkun verran. mutta pitäs muistaa vissiin ne venyttelyt ja liikuntaa.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:
mulla oli alku vuodesta jos ja vaikka minkälaista ongelmaa päässä.. olin ihan varman että sieltä löytyy kasvain tai jotain jos tutkitaan. no minä menin sitten yksityislääkärille ja se kirjoitti mulle lähetteen pään kuvauksiin..sieltähän ei löytynyt mitään..siis kasvaimia tai muuta. helpotti h.elvetisti tuo tieto ja sen jälkeen alkoikin helpottaa pää kivut ja tunnot. eli sieltä se taitaa niskasta lähteä kaikki tuollaset.. kävin useita kertoja hierojalla ja hermorata hieronnassakin. kyllähän ne auttoikin jonkun verran. mutta pitäs muistaa vissiin ne venyttelyt ja liikuntaa.. :)

Aivan.... kiitos kovasti sullekin.... :hug:
Kyllä se taas helpotti mieltä... minä kun oon vaan niin vainoharhanen ihminen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:
mulla oli alku vuodesta jos ja vaikka minkälaista ongelmaa päässä.. olin ihan varman että sieltä löytyy kasvain tai jotain jos tutkitaan. no minä menin sitten yksityislääkärille ja se kirjoitti mulle lähetteen pään kuvauksiin..sieltähän ei löytynyt mitään..siis kasvaimia tai muuta. helpotti h.elvetisti tuo tieto ja sen jälkeen alkoikin helpottaa pää kivut ja tunnot. eli sieltä se taitaa niskasta lähteä kaikki tuollaset.. kävin useita kertoja hierojalla ja hermorata hieronnassakin. kyllähän ne auttoikin jonkun verran. mutta pitäs muistaa vissiin ne venyttelyt ja liikuntaa.. :)

Aivan.... kiitos kovasti sullekin.... :hug:
Kyllä se taas helpotti mieltä... minä kun oon vaan niin vainoharhanen ihminen..
arvaa oonko minä?? mieski sanoi aina että älä huoli kunnossa oot. mutta minä en uskonut.. ennen ku oikeesti sain paperit käteen että "pää on tyhjä". ja ne ajatukset mitkä kävin silloin läpi.. mietin jo että sanon äidille että jos minulle tapahtuu jotain niin sen pitää huolehtia pojille aina vaatteita kaappiin, siis uusia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:
arvaa oonko minä?? mieski sanoi aina että älä huoli kunnossa oot. mutta minä en uskonut.. ennen ku oikeesti sain paperit käteen että "pää on tyhjä". ja ne ajatukset mitkä kävin silloin läpi.. mietin jo että sanon äidille että jos minulle tapahtuu jotain niin sen pitää huolehtia pojille aina vaatteita kaappiin, siis uusia.
Joo, mä oon tyypillinen "minussa on kaikki maailman taudit ja viat"
:ashamed:
Ja sillä saa toki itelleen vieläkin kurjemman olon... :whistle:
 

Yhteistyössä