nipotanko turhasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipoko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nipoko

Vieras
Meille syntyi eilen pieni enkelivauva ja mun mieheni laittoi tilapäivityksen
että menee saunaan selvittämään päätään.
Hänen äiti puoli kyselee että oot kännissä. Mä siihen et joo vittu me ollaan molemmat täällä kännissä kun käki ja vedetään viinaa niin saatanasti.
Todellisuudessa meillä ei oo käytetty viimeiseen kuukauteen yhtään alkoholia ja minä itse ole absolutisti.
Nipotanko ihan turhasta kun kommentoin noin??

nipotat kyllä, en ymmärrä reaktiotasi. paitsi jos jommalla kummalla on oikeasti alko-ongelmaa jonka myös lähimmäiset tietää ja on huolissaan, sillon ymmärrän. muuten en.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelee vaan...:
Jos mulle olis eilen syntynyt enkelivauva, mietiskelisin tällä hetkellä ihan muita juttuja kuin tuollaisia.

Sinä joka et ole kokenut tätä samaa et tiedä että siitä kun saa tiedon että vauva on menehtynyt on 2 pvää aikaa miettiä ja itkeä. Tässä samalla kyllä voi itkeä ja miettiä kun istuu ja naputtelee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelee vaan...:
Jos mulle olis eilen syntynyt enkelivauva, mietiskelisin tällä hetkellä ihan muita juttuja kuin tuollaisia.

Sinä joka et ole kokenut tätä samaa et tiedä että siitä kun saa tiedon että vauva on menehtynyt on 2 pvää aikaa miettiä ja itkeä. Tässä samalla kyllä voi itkeä ja miettiä kun istuu ja naputtelee.

olen kokenut ja en miettisi tuollasia.

Et oo nipo. Mutta ehkä oisit voinu toisin sana kääntein asian tehdä selväks. Mutta toisaalta sit taas se, että tuskin kauheesti jaksaa teijän tilanteessa miettiä millä sanoilla sen asian tekee selväks. Kauheen surullista, koittakaa jaksaa ja olkaa toistenne tukena ja olkapäänä. Voimia teille kaiken keskelle :hug:

Yhteistyössä