Nipistely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhtihippusen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huhtihippusen äiti

Vieras
Nipisteleekö muiden reilu 1-v lapsoset?

Tyttö jostain oppinut tämän jalon taidon ja nyt vähän väliä ohimennessään nipistää mistä kiinni saa.

Viimeks nyt illalla ku ei heti päässy kiipeemään sohvalle mun vieukkuun, kirkkain silmin ja hymyssä suin nipisti jalasta mua. Katto ihan suoraan silmiin ja hymyili :/

Kieltänyt olen joka kerta kun ottaa pinsettiotteen mutta se tekee niin pirun kipeetä että vedet tulee silmiin..

Mitä konsteja vois kokeilla..pitäskö olla ku ei huomaiskaan vai kieltää sitkeesti?

Ou jee - täälläkin 1-vuotias tomera poika nipistelee minkä kerkiää silloin kun oikein ketuttaa ja äiti ottanut syliin. Ei taida muita (ainakaan vielä - kop kop) nipistellä, mutta mulla on käsivarret alituisesti mustelmilla kun poika nipistää.

Itse kiellän sen määrätietoisesti joka kerta, tekemättä hirveetä numeroa asiasta ja jos ei lopu, niin joutuu pois sylistä.

Olen kuullut että tämä kuuluu tähä ikään ja pitäisi mennä pois ajanmyötä...sitä odotellessa :)

aiemmin kun tyttö nipisteli, niin ei koskenut niin paljoa kuin nyt ja uskoi, kun kielsi. Nyt kun on ollut isompien kanssa uudessa hoitopaikassa, niin voi että on oppinut nipistämään ihan kunnon pinsettiotteella ! Yritämme kieltää aina kun niin tekee, sattuu ihan tosissaan ! Painimaankin on oppinut, kovat on voimat hänellä ! Tyttö 2 vee vasta ja haluaa aina kellistää äidinkin lattialle ja nujuta ihan kunnolla ! Muuten kiva, mutta jos hakkaa päähän, se leikki pitää lopettaa. :(

Meillä kanssa likka nipistelee ja se sattuu tulla on niin paljon voimaa! Äipän poskista on tosi kiva nipistellä.. :ashamed: Ja ai että kun ottaa nenästä kiinni ja kynsi painaa sisä puolelle :'( meinaa tulla. Ja päälle oikeen räkättävä nauru!