Nintendo ds peliä tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaas joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meillä nintendogs on tytöllä enemmän käytössä, mut mariokin menee.. Pienenä varoituksena heitän ilmoille et varaudu itsekin siihen että jäät koukkuun.. Peukalot kipeinä tuli paukutettua alkuun :xmas:

Joku prinsessa pelikin on muistaakseni saatavilla ds:lle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
No meillä nintendogs on tytöllä enemmän käytössä, mut mariokin menee.. Pienenä varoituksena heitän ilmoille et varaudu itsekin siihen että jäät koukkuun.. Peukalot kipeinä tuli paukutettua alkuun :xmas:

Joku prinsessa pelikin on muistaakseni saatavilla ds:lle.

No tät mä vähän niinkuin hainkin :laugh: että jos vähän itellekin :D Kiitos kaikille!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Miten tyttöjen pelit eroavat muista peleistä?

Eikai mitenkään...laitoin vaan kun olen tytölle hankkimassa, ettei mitään sotapelejä kaupustella :)

Sotapelithän eivät sovi kenellekään. ;)

Mitäköhän noilla muksuilla mahtaa olla... Sims kait ainakin, joku eläinlääkäriversio ja jotain autopelejä.

Oon 11 v tyttö ja suosittelisin sellasille mun ikäsille tytöille Nintendogs peliä,
alle jotai 7 vuotiaille little pet shop - pelejä ja vähän taiteellisemmille Art academy: ä.
Ja sit jos ois semmosii seikkailun halusii ni suosittelisin zeldaa tai mario pelejä.

juu ne nintendogs pelit on hyviä. ja sitten on näitä lastenhoito pelejä ja tietty on kaikkia karvisen painajainen, ei kyllä oo pelottava siinä vaan mennään eri tasoja läpi :)

Yhteistyössä