Nintendo DS... help

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tyttö tahtoo vain ja ainoastaan sen joululahjaksi.. no kattelin netistä, ja niitä tuntu olevan kahta hinta luokkaa. halvimmat noin 138-145 eken pintaa ja kalliimmat 190-220 eken hintaa. tyhmänä täytyy nyt kysyä että mitä eroa noissa on, muuta kuin hinta??? kumpi hintainen kannattaa ostaa???

Ne kalleimmat on 3d-versioita, DS Lite on vissiin tällä hetkellä se halvin, sit on vielä DSi. Näitä kaikkia vanhempikin versio on olemassa, mutta sitä ei enää varmaan myydä, tai jos myydään ei kannata ostaa. Se on nimeltään pelkkä DS.

Toinen on varmaan 3DS eli uusin tulokas, jolla voi pelata 3D pelejä ja toinen "perus"malli niitäkin on useita isompia kooltaan ja sitten on vissiin ohuempikin malli... Näille peruskoneille löytyy tietenkin enemmän pelejä kun ovat ollaat kaemmin markkinoilla..

Itse olen himoinnut juurikin tuota 3DS parin sille ilmestyneen pelin takia, isäntähän tuossa juuri möi vanhan DS alta pois, niin eiköhän sitä joulupukilta uusi malli tule :D

Mutta ota nyt ihmeessä selvää, kumpi konsoli kyseessä, juurikin kun niihin ei samat pelit käy..

Meillä haluttiin se DSi XL, siinä hiukan isompi näyttö, kun noissa muissa. Vanhimmalla on se, sai synttärilahjaksi. Nyt ostan varmaankin toiseksi vanhimmalle synttärilahjaksi myös, niin on tasavertaista. Mutta siis meillä haluttiin tuo ja on ollu hyvä. Siihen pystyy ladata musiikkiakin ja ottaa kuvia. Katselin juuri verkkokaupan hintoja ja vihreän värisenä tuo maksoi 176€.

3D-versio ei sovellu pienille lapsille tai ainakin 3d-ominaisuuden käyttöä ei suositella. Jos DS:n hankkii yli 10vuotiaille, kannattaa selvittää mitä pelejä he haluavat pelata. 3D-version pelit eivät toimi vanhemmissa malleissa, vanhempien mallien pelit toimivat 3D:ssä. Vanhempaa malli on lisäksi XL-versiona missä on suuremmat näytöt. Siis valinnan varaa on. Meitä löytyy kaikki mahdolliset versiot. Kaikille on löytynyt käyttöä. 3D-versioon on vasta nyt marra-joulukuussa tulossa hyviä pelejä, joten meillä käyttö siirtyy asteittain sinne.

Meillä myös poika saamassa pukilta tuon DSi XL:n ja tuo versio ihan sen takia että naapurin lapsilla on myös se niin ei tarvi sitten kenenkään vinkua että tolla on parempi tms. Enkä kyllä muutenkaan olisi hankkinut 3DS:ää, ihan vaan siksi etten ole kovin vakuuttunut 3D ominaisuuden tarpeellisuudesta noin pienellä näytöllä. Ja eihän sitä suositella alle kouluikäisille ollenkaan joten tuskin se hirveän hyvää tekee myöskään himpun vanhemmille.

Mä ostin juuri molemmille lapsilleni pukinkonttiin nuo Nintendo 3DS:t. Ostin verkkokauppa.comista, maksoivat 166,90e/kpl. Tais olla halvin minkä mä löysin. Ja nyt sai vielä ilman postikuluja.
Kattelin tosiaan noiden muidenkin hintoja, ja totesin että ostan tuon koska samaan hintaan myydään niitä vanhojakin versioita. Ero on korkeintaan kympin tai kaksi. Ja tuossa uusimmassa versiossa on juttuja, joita ei vanhoissa ole ollenkaan. Esim. valmiina jotain minipelejä ja 3d-valokuvausmahis yms. Myös wlan ja musiikkisoitin löytyy, joten on varmasti hintansa väärti. Pelejä ostin molemmille omat 3d-pelit ja sitten kummallekin vielä tavalliset pelit. Pelejäkin saa edullisesti, kun viitsii vähän googlettaa. Mulla neljä uutta peliä noihin maksoi yhteensä 88e.