NinaTT, oletko paikalla? Eilisestä ketjustasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hopsula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hopsula

Vieras
En eilen kirjoittanut ketjuusi, luin sitä kyllä. Jäinkin miettimään tällaista, että jos nyt toteutat suunnitelmasi (missä ei sinällään ole minusta mitään kummalsta tai "paheksuttavaa" ) ja kerroit, ettet ole lähivuosina etsimässä itsellesi miestä. Mutta jos e oikea yhtäkkiä tupsahtaakin elämääsi, etsimättä? Ja rakastut ja haluattte elää lopun elämäänne yhdessä? Oletko siis valmis ottamaan tällaisen ihmisen elämääsi?

Ja tästä aloin miettimään, että jos tämä elämäsi mies haluaa kanssasi omiakinlapsia. Mutta kaksi jo olemassa olevaa, eri miesten kanssa tehtyä lasta etäisineen ovat hänelle jonkinasteinen ongelma. Tulisiko tästä sinulle jonkinlainen kynnyskysymys, ts. laittaisitko lapsesi ja itse valitsemasi elämäntilanteesi tämän miehen edelle, vaikka olisit tähän kuinka rakastunut? Luonnollisesti tilanteessasi kyse on "kaikki tai ei mitään"-tapauksesta, tarkoitan siis että sinun kanssa ollessasi mies saa kaksi lastasi pakettiin mukaan.

Mietin vain eilen tätä, en jaksanut enää ilatsella konetta avata ja tsekata oliko mahd. joku muu kysellyt sinulta samaa.. Ja vaikka en sinua tunnekaan, tilanteesi kiinnosti :)

Alkuperäinen kirjoittaja hopsula:
Ja tästä aloin miettimään, että jos tämä elämäsi mies haluaa kanssasi omiakinlapsia. Mutta kaksi jo olemassa olevaa, eri miesten kanssa tehtyä lasta etäisineen ovat hänelle jonkinasteinen ongelma. Tulisiko tästä sinulle jonkinlainen kynnyskysymys, ts. laittaisitko lapsesi ja itse valitsemasi elämäntilanteesi tämän miehen edelle, vaikka olisit tähän kuinka rakastunut? Luonnollisesti tilanteessasi kyse on "kaikki tai ei mitään"-tapauksesta, tarkoitan siis että sinun kanssa ollessasi mies saa kaksi lastasi pakettiin mukaan.

kuka muka laittaa jonkun miehen omien lastensa edelle?

En ole ninatt, mutta vastaan silti oman näkemykseni mukaan :)

Mikä herra oikea se sellainen on, joka ei hyväksy jo niitä olemassa olevia lapsia ja jos oletuksena pidetään sitä, että ninatt ei halua enää lapsia, niin tämä mies haluaa.

Eihän se ole mikään unelmien mies ja herra oikea.

Herra (tai rouva) oikea on sellainen jollaisen ninatt haluaa ottaa (jos siis haluaa kumppanin) ja kyllä se OIKEA ihminen ottaa avosylin myös ne jo olemassa olevat lapset vastaan.

Eikö :)

Jos tapaat mukavanoloisen miehen, jolle sun lapset eivät ole ok, niin aika nopeasti siihen mieheen sitten tulee otettua etäisyyttä. En mä ainakaan voisi kuvitellakaan rakastuvani mieheen joka ei hyväksyisi täysin mun lapsiani :)

Hiukan huonosti ehkä muotoilin asiani.. En siis tosiaankaan oleta, että KUKAAN laittaisi miestä lastensa edelle. Lähinnä, että jos tätä miestä mietityttäisi kuviossa mukava olevat etäisät. Aina nuo uusioperhekuviot ei ole ihan yksinkertaisia. Eiko NinaTT haluaisi odottaa toisen lapsen hankinnan kanssa JOS vaikka lähivosina tapaisi jonkun jonka kanssa sitten löisi hynttyyt yhteen? Nuorihan sinä vielä olet, aikaa on.

Yhteistyössä