Heti kun perhe T.A.Mikkonen rupee maksaan mulle saman summan, mitä töistä saan, niin jään ilomielin kotiin. Lyhytkatseista, fanaattisten ihmisten paasausta, sanon minä. Ovatkohan huomioineet yh-perheitä, tässä paasaamisessaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minun mielestä myös lapsen paikka on kotona,mielestäni niin pystyy elämään jos itse haluaa!!!!!mutta jokaisen oma valinta miten parhaaksi tekee......
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Heti kun perhe T.A.Mikkonen rupee maksaan mulle saman summan, mitä töistä saan, niin jään ilomielin kotiin. Lyhytkatseista, fanaattisten ihmisten paasausta, sanon minä. Ovatkohan huomioineet yh-perheitä, tässä paasaamisessaan?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:enkä halua tätä vittuiluksi kellee, ihan vilpittömästi vaan mietin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:tästä tulee nyt paskaa niskaan, mutta kirjoitan kuitenkin, että olen joskus miettinyt että miten monet sanoo, että "jäisin kotiin, jos ois varaa, mutta ei oo niin pakko mennä töihin.." .
siis eiks esim. lainoihin voi ottaa "helpotuksia" pariksi vuodeksi ( lyhentää pienemmän summan ) tai eikö lainoissa oo otettu huomioon se, että toinen jäis vaikka työttömäksi niin oishan sesilti pärjättävä. kun kyseessähän ois vaan pari-kolme vuotta ( jos siis lähtis sit takas töihin kun muksu 3vee... ) . siis miten ei siis olis varaa jäädä kotiin ? en tajua.
enkä halua tätä vittuiluksi kellee, ihan vilpittömästi vaan mietin :snotty:
Kuule, miksihän tuo ajatus on pälkähtänyt minunkin mieleeni...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nina Mikkonen on naimisissa sellaisen miehen kanssa, että hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla tuota mieltä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nina Mikkonen on naimisissa sellaisen miehen kanssa, että hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla tuota mieltä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:tästä tulee nyt paskaa niskaan, mutta kirjoitan kuitenkin, että olen joskus miettinyt että miten monet sanoo, että "jäisin kotiin, jos ois varaa, mutta ei oo niin pakko mennä töihin.." .
siis eiks esim. lainoihin voi ottaa "helpotuksia" pariksi vuodeksi ( lyhentää pienemmän summan ) tai eikö lainoissa oo otettu huomioon se, että toinen jäis vaikka työttömäksi niin oishan sesilti pärjättävä. kun kyseessähän ois vaan pari-kolme vuotta ( jos siis lähtis sit takas töihin kun muksu 3vee... ) . siis miten ei siis olis varaa jäädä kotiin ? en tajua.
enkä halua tätä vittuiluksi kellee, ihan vilpittömästi vaan mietin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Heti kun perhe T.A.Mikkonen rupee maksaan mulle saman summan, mitä töistä saan, niin jään ilomielin kotiin. Lyhytkatseista, fanaattisten ihmisten paasausta, sanon minä. Ovatkohan huomioineet yh-perheitä, tässä paasaamisessaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Kuuntelin radioo aamulla, ja siellä oli puhetta tästä Mikkosen Ninasta. Sinne soitti joku nainen joka asuu samalla kylällä ku Mikkoset, ja se kerto Mikkosen kulkeneen siellä kylällä rajoittamassa ihmisten tupakointia kun se häiritsee hänen lapsiaan. Onko toinen niistä lapsista jo koulussakin, kun tämä nainen sanoi myös että on kotiopetuksessa se sen Ninan poika?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotiäityis ei kerrytä eläkettä ja mitenhän Mikkoselle käy jos mies päättää vaihtaa nuorempaan?!
Alkuperäinen kirjoittaja päiväkodeissa ovet auki:Päiväkodeissa on ovet auki, kuka tahansa hullu voi marssia sisään ja vahingoittaa lapsia, kuten just Belgiassa!