Nimitarrat vaatteisiin kun lapsi hoitoon,onko kukaan täältä tilannut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Löysin jostain blogista aivan ihanan idean,nämä merkit näytti tosi käteviltä.

Joku joka osaa kieltä tai on jo tilannut niin voisko kertoa minkä kohdan tuolta klikkaan että saan oikeanlaisia:)

Haluan siis noita pyöreitä,pesukoneen ja rummunkestäviä.

Sieltä blogista luin että joku 100kpl makso 16e,onko näin kun mä käsitin että niitä olis vaan joku 48kpl....ja mitähän on postikulut?

Mä tilasin alkuviikosta, mutta eivät tietenkään ole vielä tulleet. Hinta tais olla 22dollaria per 84 tarraa + 3,95 dollaria postituskuluja. Itse tilasin ne laminoimattomat, jotka mun käsityksen mukaan sopii meille paremmin, kun pyykätään alhaisissa lämpötiloissa ja ei käytetä kuivausrumpua. Mulla menee nyt kaksi lasta ensimmäistä kertaa hoitoon ja mikään vaate ei ole merkattu, joten ajattelin päästä vähän helpommalla. Tarraan tuli meidän harvinainen sukunimi, kun molemmat lapset käyttävät suht samaa kokoa.

Kynä (ja apteekin Leukoplast) on tuhat kertaa halvempaa ja kätevämpää.

Veikkaan, että näitä valmiita käyttävät vain ensikertalaiset, jotka eivät ymmärrä, miten vaivalloista on jatkuvasti nimikoida vaatteita. Kesä-, syys-, talvi-, kevätvaatteet ja kohta vaihdetaan isompaan kokoon eli koko homma taas alusta.

[QUOTE="Liila";24426278]Kynä (ja apteekin Leukoplast) on tuhat kertaa halvempaa ja kätevämpää.

Veikkaan, että näitä valmiita käyttävät vain ensikertalaiset, jotka eivät ymmärrä, miten vaivalloista on jatkuvasti nimikoida vaatteita. Kesä-, syys-, talvi-, kevätvaatteet ja kohta vaihdetaan isompaan kokoon eli koko homma taas alusta.[/QUOTE]

Millä lailla se nyt on muka kätevämpää kirjoittaa nimi, kuin laittaa tarra?! Nopeammin sen tarran siihen lätkäisee...

Ja tuo kynällä kirjottaminen on hiukan kakspiippuinen juttu jos laittaa vaatteita kierttoon esim kirpparille niin joitakin haittaa ja ärsyttää valmiiksi nimikoidut vaatteet.Tuon tarran saa sitten pois myöhemmässä vaiheessa.

Mulle tuli näitä! Ja ovat oikeasti ihan suunnattoman käteviä, ja lapsen tarhassa hoitajat ihastelivat lappujen selkeyttä. Kun siinä tuherrusten lukemisessakin on kuulema oma hommansa. Mulle tulivat reilussa viikossa.

[QUOTE="Piu";24426620]http://www.easy2name.com/product.htm?product=fab-and-funky-stickeasy

Mulle suositeltiin näitä eli meinasin täältä tilata :)[/QUOTE]

Mä olen tilannut täältä, on tulleet noin 2 viikossa ja hyviä, helppoja ja nätteja ovat olleet

Tussilla kirjoitettu nimi ei hankaa ihoa tai ala repsottaa. Käytössä kunnon paksu musta tussi on meillä osoittautunut parhaaksi tavaksi merkata vaatteet ja tavarat. Tussilla saa myös sen verran suurta tekstiä aikaiseksi, ettei hämärässä eteisessä tarvitse pienestä lapusta tihrustaa, kenen pöksyt tai saappaat on kyseessä.

Sain hauskat nimitarrat kätevästi suomalaisesta nettikaupasta www.rautakainen.com
Vakiokoko 12x35 mm, mutta saa kuulemma myös pyöreänä, kun vain pyytää.
Hinta muistaakseni 75 kpl / 15€ laskulla kotiin toimitettuna:)

Olen tilannut namebubble.comista lukuisia kertoja. On loistavia: kestäviä, helppokäyttöisiä, kivan näköisiä. Maksoi kyllä vähän enemmän kuin ap sanoi. Musta nuo on paljon parempia kuin ainakin tarramonsterit, joita myös kokeiltu. Leukoplast on työläs ja irtoilee pesussa.

Kynä (ja apteekin Leukoplast) on tuhat kertaa halvempaa ja kätevämpää.

Veikkaan, että näitä valmiita käyttävät vain ensikertalaiset, jotka eivät ymmärrä, miten vaivalloista on jatkuvasti nimikoida vaatteita. Kesä-, syys-, talvi-, kevätvaatteet ja kohta vaihdetaan isompaan kokoon eli koko homma taas alusta.

Kun ensimmäistä kertaa tilasin nimikointiin nimiä, oli ne ommeltavia, koska villasukat jne! tosi vaivalloista. Seuraavaksi kokeilin kynää, ei hyvä. vaikea kirjoittaa pieneen tilaan selvästi. Kolmantena tuli tarrat joita epäilin kovasti pysyykö. Tarrat PARHAITA. Nyt teen uuden tilauksen, koska ne vaan on helppoja. Kun ostan uuden vaatteen, liimaan vain tarran ja se vie ehkä minuutin. Vanhoista vaatteista helppo poistaa esim vaatetta myytäessä. ja on pysynyt hyvin pesussa. Täältä tilasin ja voin suositella: https://www.nimilappu.fi/ muuta konstia en enää huoli :)

Uusimmat

Yhteistyössä