Nimimerkki

Istutin tonne sorarinteeseen joku vuosi sitten kääpiömantelin. Kun kirjauduin niin kaikki nimimerkit jota koetin tuntui olevan käytössä. Ihastuin niihin mantelinkukkiin silloin kesällä ja siitä sen sitten nimimerkin itselleni nappasin. :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 21:24 Mantelinkukka kirjoitti:
Istutin tonne sorarinteeseen joku vuosi sitten kääpiömantelin. Kun kirjauduin niin kaikki nimimerkit jota koetin tuntui olevan käytössä. Ihastuin niihin mantelinkukkiin silloin kesällä ja siitä sen sitten nimimerkin itselleni nappasin. :flower:
Meillä ovat mantelit ruvenneet kukkimaan pari viikkoa sitten täällä espanjassa, ihania valkoisia ja vaaleenpunaisia
 
Mökö
En ole jaksanut kirjautua, mutta tällä nimimerkillä aina asialla.

Mieheni sanoo minulle, että jaksan aina mököttää... (omasta mielestäni olen vain sarkastinen ja kyyninen pessimisti :/ )
 
Silloin aikoinaan vanhalla plussalla mulla oli muuan toinen nimimerkki. Sit se alkoi kyllästyttää ja vaihtoa uuteen pohdiskelin, samalla vaihtui tämäkin saitti uuteen. No, ryypiskelin siinä samalla kahvia ja siitähän tämä tuli. Mitään muuta kahvia en oo varmana kymmeneen vuoteen ostanut. Joskus vieraat tuovat erreyksessä väärää pakettia ja nuukuuksissaan pakkohan se on juoda :D
 
No, minähän olin eka vaan oman oikean nimeni mukaan MinnaV... ja se kyllästytti alusta asti, mutta en sopivanpaakaan keksinyt. Kunnes sit yks yö valvoessani tajusin, että minähän olen Hyacinth. Sopivan harmiton hömelö rouva, joka luulee, että on ainakin osin siniverinen... ja joka simputtaa miestään ja poikakin on hippi... ja sukulaiset on juoppoja ja ties mitä. Ja seurakunnassakin yritän aina olla eturivissä ja pastorin seuraan tuppaan... ties mitä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No, minähän olin eka vaan oman oikean nimeni mukaan MinnaV... ja se kyllästytti alusta asti, mutta en sopivanpaakaan keksinyt. Kunnes sit yks yö valvoessani tajusin, että minähän olen Hyacinth. Sopivan harmiton hömelö rouva, joka luulee, että on ainakin osin siniverinen... ja joka simputtaa miestään ja poikakin on hippi... ja sukulaiset on juoppoja ja ties mitä. Ja seurakunnassakin yritän aina olla eturivissä ja pastorin seuraan tuppaan... ties mitä :LOL:
Sittenhän sie olet ihan hervottoman hulvaton tyyppi! =) Mie aina katoin " Hyasinttiä" ja nauroin itteni ihan kippuralle, kun H oli niin valloittava persoona!! Hyvän nimmarin otit!! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä kiekko:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No, minähän olin eka vaan oman oikean nimeni mukaan MinnaV... ja se kyllästytti alusta asti, mutta en sopivanpaakaan keksinyt. Kunnes sit yks yö valvoessani tajusin, että minähän olen Hyacinth. Sopivan harmiton hömelö rouva, joka luulee, että on ainakin osin siniverinen... ja joka simputtaa miestään ja poikakin on hippi... ja sukulaiset on juoppoja ja ties mitä. Ja seurakunnassakin yritän aina olla eturivissä ja pastorin seuraan tuppaan... ties mitä :LOL:
Sittenhän sie olet ihan hervottoman hulvaton tyyppi! =) Mie aina katoin " Hyasinttiä" ja nauroin itteni ihan kippuralle, kun H oli niin valloittava persoona!! Hyvän nimmarin otit!! :flower:
Kiitos kohteliaisuudesta :D Ja koska olen niin vaatimaton, voin todeta itsekin että olen tehnyt loistavan valinnan. Istuu kuin nakki nenänpäähän B)
 
Olen Turun seudulta, "MääVaa" kuvastaa ehkä jollain tasolla täkäläistä luonnetta; "Mää ny vaa olen tämmöne, älkkä must välittäkkö, antteks ny vaa..."
Mukana myös hieman itseironiaa, samaan henkeen kuin vanha vitsi "mitä turkulainen vastaa kun siltä kysytään mitä kello on? - Ai ny vai ?"
 

Yhteistyössä