Nimileimasin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna8o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nanna8o

Jäsen
19.05.2005
940
0
16
Koria (Kouvola)
Eli onko tietoa mistä sais "edullisesti" ?
kirjakaupoista saa, mut maksaa mansikoita jos vertaa muualle. eli mihin voit asettaa vaik oman nimen ja puh.numeron ja painaa sitä mihin vaan. tai lapsen nimenkin voi laittaa ja painaa vaatteeseen.
haen myös tämän vekottimen virallista nimeä :D tietäiskö kukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Lidlistä ostin kesällä leimasimen jossa tuli itse ladottavia kirjaimia ja numeroita mukaan. Hinta taisi olla juuri alle 7 euroa.

joo lidlissä niitä on ollut välillä myynnissä ja paketin ohjeen mukaan kestää myös pesua se leima....

mun kamu käyttää tätä lasten vaatteiden leimaamiseen, eikä lähde pois pesussa et hyvä idis! mut nytpä ku tarttisin ei lidlis oo... :(
eikä kellään varmaan ylimääräistä.
millä nimel se kulkee et vois kaivaa huutikset yms!

Alkuperäinen kirjoittaja nanna8o:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Lidlistä ostin kesällä leimasimen jossa tuli itse ladottavia kirjaimia ja numeroita mukaan. Hinta taisi olla juuri alle 7 euroa.

joo lidlissä niitä on ollut välillä myynnissä ja paketin ohjeen mukaan kestää myös pesua se leima....

mun kamu käyttää tätä lasten vaatteiden leimaamiseen, eikä lähde pois pesussa et hyvä idis! mut nytpä ku tarttisin ei lidlis oo... :(
eikä kellään varmaan ylimääräistä.
millä nimel se kulkee et vois kaivaa huutikset yms!

Varmaan leimasinsetti
Ja tosiaan lidl:ssä niitä on tämän tästä myynnissä, eli ei varmaan kovin kauan mene, kun taas löytyy... ;)

Yhteistyössä