Vastasin ja mies pölötti jollekin taustalla ensin jotain. Keskustelumme meni jotensakin näin...
Myyjä : HALOO
Minä : Haloo
Myyjä : Sanomamagazineltä *** ****** päivää, sanon ***** ( minun nimeni ) jos sopii?
Minä : Sopii
Myyjä : Me perustettiin tänne Helsinkiin tällänen ryhmä ja olisi tosi hyvä tarjous meidän perhe lehdestä. Vuoden lehdet 29 euroa ja maaliskuussa saisit minun mielestä kerrankin tosi hyvät lahjatkin.
Lehti tulisi kerran kuussa ja hintaa jäisi n. 2,40 ? / lehti, tällä hetkellä kaupassa maksavat yli KUUSI EUROA eli yli puolet halvemmalla saisit.
Kaupan päälle digitaalinen paistomittari ja digitaalinen keittiöajastin.
Voit maksaa kahdessa erässä blaa blaa blaa...
Minä : En nyt kuitenkaan halua mitään lehteä kun en kerkeä oikein paljon lehtiä lueskella
Myyjä : Et kerkeä? Kerran kuussa ilmestyvä lehti, saanko kysyä että mihin sinun aikasi oikein menee????
Minä : No lastenhoitoon lähinnä
Myyjä : Lastenhoitoon??? Saanko kysyä kuinkas monta lasta sinulla oikein on jos koko kuukausi menee lasten hoitoon???
Minä : Kaksi lasta
Myyjä : Ja ne vievät kaiken aikasi niin ettei kuukaudessa kerkeä lehteä lukea?
Minä : No jotakuinkin, siihen päälle vielä harrastukset, kodinhoito ja eläinten hoito niin aika kuluu sutjakasti
Myyjä : Saanko kysyä että mitä harrastat?
Minä kerroin oman harrastukseni ja että lasten harrastukset siihen vielä pääälle.
Myyjä : No ei siinä sitten muuta kun heippa ja hyvää vuoden jatkoa!!
*tyyttyyttyyt*