Hih, kiva lehtimyyjäsetä

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
:D

Vastasin ja mies pölötti jollekin taustalla ensin jotain. Keskustelumme meni jotensakin näin...
Myyjä : HALOO
Minä : Haloo
Myyjä : Sanomamagazineltä *** ****** päivää, sanon ***** ( minun nimeni ) jos sopii?
Minä : Sopii
Myyjä : Me perustettiin tänne Helsinkiin tällänen ryhmä ja olisi tosi hyvä tarjous meidän perhe lehdestä. Vuoden lehdet 29 euroa ja maaliskuussa saisit minun mielestä kerrankin tosi hyvät lahjatkin.
Lehti tulisi kerran kuussa ja hintaa jäisi n. 2,40 ? / lehti, tällä hetkellä kaupassa maksavat yli KUUSI EUROA eli yli puolet halvemmalla saisit.
Kaupan päälle digitaalinen paistomittari ja digitaalinen keittiöajastin.
Voit maksaa kahdessa erässä blaa blaa blaa...

Minä : En nyt kuitenkaan halua mitään lehteä kun en kerkeä oikein paljon lehtiä lueskella
Myyjä : Et kerkeä? Kerran kuussa ilmestyvä lehti, saanko kysyä että mihin sinun aikasi oikein menee????
Minä : No lastenhoitoon lähinnä
Myyjä : Lastenhoitoon??? Saanko kysyä kuinkas monta lasta sinulla oikein on jos koko kuukausi menee lasten hoitoon???
Minä : Kaksi lasta
Myyjä : Ja ne vievät kaiken aikasi niin ettei kuukaudessa kerkeä lehteä lukea?
Minä : No jotakuinkin, siihen päälle vielä harrastukset, kodinhoito ja eläinten hoito niin aika kuluu sutjakasti
Myyjä : Saanko kysyä että mitä harrastat?
Minä kerroin oman harrastukseni ja että lasten harrastukset siihen vielä pääälle.
Myyjä : No ei siinä sitten muuta kun heippa ja hyvää vuoden jatkoa!!

*tyyttyyttyyt*
:whistle:

mulle soitti kanssa yksi ja se oli muuten tooosi lyhyt puhelu :whistle:
pikkuneiti karjui kiukkuaan ja 9-wee lauloi kovaan ääneen jotain kamalaa laulua. esitteli itsensä ja sanoi,että nyt kyllä soitti pahaan aikaan ja hyvää päivänjatkoa :laugh: en muuta kerennyt sanomaan kuin haloo...

Minulle kaupattiin Gloria-lehteä, ja sanoin ettei ole ihan minun juttuni välttämättä, niin miesmyyjä totesi heti että "minä jo äänestäsi ajattelinkin, ettet ole vielä ihan täti-iässä".. ja ymmärsi heti lopettaa kauppaamisen.

Mä tyrmään aina alkuunsa ne lehdet mitä ne yleensä kaupittelee. Jostain ihmesyystä mulle tyrkytetään aina Trendi-lehteä. Olen aina sanonut että ei kelpaa, olisko jotain sisustus/koti-lehteä :D

mulle enne aina jotain vauvalehteä/meidän perhe yms.
kerran sanoin että lkeeko teillä siellä jossain että tätä kannattaa mulle tarjota kun mä en ole yhtään kiinnostunut mistään tuolaisista lehdistä.

ei oo sen jälkeen ehdoteltu niiitä.

äsken soitti ja tarjoa elle lehteä.
sanoin että eikö muotilehti.kysy oonko kiinnostunut ja sanoin ettei mua oikein tuollaiset lehdet kiinnosta, enemmänkin joku hyvä terveys.
sanoin okei. eli ihan erillainen lehti.
sitten totesi että eipä muuta sitten. kiitoksia, hei

musta noi lehtimyyjät nykyään osaa lopettaa ajoissa

Jotkut lehtimyyjät on oikeesti tosi ahdistavia.
Toiset sitten ymmärtää ihan hyvällä.
Miehelleni on tullu ikävä tapa sanoa heti kun kuulee että on lehtimyyjä langan toisessa päässä että "En halua mitään kiitos hei" ja laittaa luurin kiinni :whistle:
Minusta ei ihan noin tylyks ole vaikka välillä ärsyttääkin :D

Tänäänkin pääsi helposti lehtimyyjästä eroon kun sanoi että työpaikalla on lomautukset päällä ja kaikki lehtitilaukset siksi perutttu! "Kiitti hei" tulee välittömästi! :laugh: :laugh: :laugh:

Mun kaveri, erittäin sanavalmis ihminen sanoo niille, että "kuule, säästetään molempien aikaa kun lopetetaan tämä puhelu tähän..."
Höh, ei vaikuta kerrottuna yhtään niin napakalle kuin vierestä kuunneltuna :D

Yhteistyössä