nimihätä! auttakaa!!!

  • Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti
nimetön
Siis meillä ristiäiset huomenna, eikä nimestä vielä hajuakaan \|O !!!!

Tai siis onhan meillä joitakin ehdotuksia etunimeksi.....

Emma
Emmi
Laura
Oona
Hanne
Noora
Jenna
Iida
Julia
Henna

Mikä teidän mielestä paras ja mikä toinen nimi ja ehkä kolmaskin nimi. Ja muitakin etunimiehdotuksia otetaan vastaan. Tyttö on tummatukkanen, aika menevän olonen vauveli (=sylissä lähes taukoomatta liikuskelee ja "ähisee")

Kiitti, jos viitsit auttaa :)
 
Oli nyt ihan pakko vastata=)

Emma -
Emmi -
Laura -
Oona +
Hanne -
Noora -
Jenna -
Iida -
Julia +
Henna -

Plussalla laitoin etunimisuosikit, ihan vain ajatellen suosituimpia nimiä, kaikki on toki tosi hyviä, muta miltä kuulostais Oona Jenna Julia??? Se mulle tuli heti mieleen, tai joku Julia Emma Stiina.... teen pitää miehen kanssa laittaa noi nimet lapuille ja vetää kolme lappua ja katsoa, mikä sit tulee nimeksi=)

Tsemppiä nimen valintaan ja onnea ristiäisiin!
 
Entäs Laura Emma Sofia? Laura ei ole liian yleinen nimi, se on vähän yksilöllisempi. Lisäksi se on kansainvälinen, englanninkielisissä maissakin on Lauroja. Itse tykkään myös nimestä Erika, jostain syystä. Eikä Juliakaan ole huono, sekin on klassikko.
 
Jenna Jessica
Ella Aliisa
Anna Eveliina

Tässä on muutama nimi mitä mietittiin omalle tytölle..Tsemppiä nimen valintaan..
Pistä googleen hakusanaksi nimikone..sieltä pitäis tulla ideoita jos ei muuten keksi!!
 
Julia on ehdottomasti kaunein nimi. Sopii tummatukkaiselle. Julia on persoonallinen, muut enemmän tavallisia.

Miten olis Julia Anna Sofia

Lisäksi ehdottaisin yhdysnimiä Emmi-Sofia tai Emma-Sofia tai Anna-Sofia. Tulis vähän persoonallisuutta nimiin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 21:34 virpi 84 kirjoitti:
Laura Katriina, Laura Katariina.....
Emma Iida Maria....
Noora Emilia...
Anna Katariina...


P.S Oma tyttäreni 2,5 kk kastettiin 5.11 ja hänestä tuli Laura Katriina!
Joo, noita Laura Katariinoja kastetaan AIVAN älyttömästi... mikä lie buumi! Itse tiedän3 lasta, joilla kahdella Laura Katariina + 1 jonka toinen ja kolmas nimi on Laura Katariina...
 

Yhteistyössä