L "Lilja" Vieras 23.03.2012 #1 Mikä nimeksi Olivian pikkusiskolle? Erityisesti ia -loppuiset nimet kiehtoo!
L Lilja (AP) Vieras 23.03.2012 #4 [QUOTE="Lilja";25937776]Mikä nimeksi Olivian pikkusiskolle? Erityisesti ia -loppuiset nimet kiehtoo![/QUOTE] Niin ja olisi kiva saada niitä `vähän erikoisempiakin`ehdotuksia ja kansainvälisiä.
[QUOTE="Lilja";25937776]Mikä nimeksi Olivian pikkusiskolle? Erityisesti ia -loppuiset nimet kiehtoo![/QUOTE] Niin ja olisi kiva saada niitä `vähän erikoisempiakin`ehdotuksia ja kansainvälisiä.
1 "1234" Vieras 23.03.2012 #7 Ei ole kyllä ia-loppuinen, mutta ehdottaisin kanista tytön nimeä joka sopii hyvin yhteen Olivian kanssa: Eedit Reactions: lissukka.
Ei ole kyllä ia-loppuinen, mutta ehdottaisin kanista tytön nimeä joka sopii hyvin yhteen Olivian kanssa: Eedit
L Lilja (AP) Vieras 23.03.2012 #13 Kyllä meillä on yksi vahva nimiehdokas jo! Mutta ajattelin jos täällä tulisi esiin joku nimi mistä en ole vielä kuullutkaan Ja olen niin iloinen kun kuulin taas tyttöä odottavani !!!
Kyllä meillä on yksi vahva nimiehdokas jo! Mutta ajattelin jos täällä tulisi esiin joku nimi mistä en ole vielä kuullutkaan Ja olen niin iloinen kun kuulin taas tyttöä odottavani !!!
as if Aktiivinen jäsen 23.08.2007 18 068 4 38 23.03.2012 #19 Lydia, Lilia, Lumia, Amelia, Amalia, Sylvia, Alisia
V vierrrras Vieras 23.03.2012 #21 Alkuperäinen kirjoittaja Fiorella: olis nätti ja sopis: olivia ja natalia Click to expand... Mun tyttöjen toiset nimet. Toinen on Olivia ja toinen Natalia, joten peesi tälle. Muita sopivia olis: Amelia Amalia Cecilia Sofia Serefia Emilia Julia
Alkuperäinen kirjoittaja Fiorella: olis nätti ja sopis: olivia ja natalia Click to expand... Mun tyttöjen toiset nimet. Toinen on Olivia ja toinen Natalia, joten peesi tälle. Muita sopivia olis: Amelia Amalia Cecilia Sofia Serefia Emilia Julia