Nimiehdotuksia narttukoiralle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille tuli viikko sitten koira, jonka "tekonimi" pentukodissa oli Muru. Meillä nimeksi tuli Muska. Muusa olisi myös kiva nimi, mutta anoppi meinaa nimetä seuraavan labbiksensa Muusaksi, nyt hänen koiran nimi on Minttu (ja täydestä menee, jos huutaa sitä rumaa sanaa nopeasti peräkkäin - " ***ttu **ttu **ttu ***ttu **iiittuuu! " - koira juoksee häntä heiluen luokse). Ja kyllä, miehen perheellä on ollut sellainen perinne, että eläinten nimet alkavat M-kirjaimella, perinne jatkuu näköjään meilläkin. Tyttökissat ovat meillä Myy ja Mila. Siinä muutama ehdotus!

Laitampa nyt muutaman nimen tähän ketjuun kun itsekin täältä nimen saatoin löytää. Meille taitaa tulla sitten
Alma.

Lara

Tinka

Manta

Ronja

Tara / Taro

Pepita / Pepi

Rosita

mulla on narttu koira Lilo, joka on bichon frise. (: Ja nyt ois tulossa sitten toinen koira, chihuahua, jonka nimeksi olen ajatellut snookia tai naomia. Myös taiga tai danissa kuullostaa kivalta.

Meille tulee tuossa kuukauden päästä hirvikoiranarttu ja sille nimeä ollaan etsittu vaikka mistä, ja eksyin tänne niin taisi nimi löytyäkin! Taika ja Netta on aika vahvoilla , mutta onhan niitä nimiä maailmassa ! Kiitos paljon kaikille jotka on auttanut esimerkiksi meidän nimenmiettimisurakkaa laittamalla tänne erilaisia nimiä. Jos joku vielä keksii niin isä alkaa J:kirjaimella ja äiti R:kirjaimella !

Alkuperäinen kirjoittaja myymä;11189599:
Nemo ois ihana mut taitaa kuulostaa mun korvassa pojalta .. hmmm

no tota oikeestaan meidän tallilla on nemo niminen poika heppa et kylse munki mielestä pojalta vaikutaa mut jokaisella on oma mielipide :) =D

Yhteistyössä