A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vaan vastauksista. Ei Josuan nimen taakse mitään erityistä kätkeydy eikä nimi ole todellakaan raamatusta haettuAjattelin vaan ihan kysyä että mikä sointuis kivasti Josuan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vaan vastauksista. Ei Josuan nimen taakse mitään erityistä kätkeydy eikä nimi ole todellakaan raamatusta haettuAjattelin vaan ihan kysyä että mikä sointuis kivasti Josuan kanssa.
miksi sen pitäs sointua? en tajua.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nelia
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vaan vastauksista. Ei Josuan nimen taakse mitään erityistä kätkeydy eikä nimi ole todellakaan raamatusta haettuAjattelin vaan ihan kysyä että mikä sointuis kivasti Josuan kanssa.
No voi herranjestas että on kärttyisää porukkaa :0 Siis ihan vain siksi että minä niin haluan!!!! Tarviiko minun sitä senkummemmin sinulle perustella ystävä hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vaan vastauksista. Ei Josuan nimen taakse mitään erityistä kätkeydy eikä nimi ole todellakaan raamatusta haettuAjattelin vaan ihan kysyä että mikä sointuis kivasti Josuan kanssa.
No voi herranjestas että on kärttyisää porukkaa :0 Siis ihan vain siksi että minä niin haluan!!!! Tarviiko minun sitä senkummemmin sinulle perustella ystävä hyvä![]()
en oo sun ystävä ja saa täällä kysyä. miksi suutuit? arka asia vissiin?
Mää tykkään kauheasti tuosta Livia nimestä, mutta kökkö kun mun kaverin koira on LiviaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Livia, Lilia, Miona, Jaslia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mää tykkään kauheasti tuosta Livia nimestä, mutta kökkö kun mun kaverin koira on LiviaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Livia, Lilia, Miona, Jaslia?Lilia ja Mionakin kuulostaa kivoilta. Mistä sä näitä keksit
?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vaan vastauksista. Ei Josuan nimen taakse mitään erityistä kätkeydy eikä nimi ole todellakaan raamatusta haettuAjattelin vaan ihan kysyä että mikä sointuis kivasti Josuan kanssa.
en oo sun ystävä ja saa täällä kysyä. miksi suutuit? arka asia vissiin?
Kyllä minusta nyt tuntuu sille että se olet sinä joka suutuitMinä en puolestani ymmärrä kuinka nimiasia voisi olla arka, hih
Sain taas hyvät naurut tälle päivälle, kiitos sinulle
![]()