nimiasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
vastatkaas muutaman kysymykseen..
kun mulla on ulkomaalainen mies niin onko tyhmää jos kuopukselle ei tulee toiseksi nimeksi ulkomaalaista nimeä vaikka esikoisella on?

etunimi on jokatapauksessa suomalainen nini onko tyhmä jos siin on r kun mies ei osaa kunnolla sitä sanoa, mutta on myöntynyt että voitais se nimi laittaa

Mä en antaisi lapselle nimeä, jota isä ja isän suku eivät osaa lausua. Sillä, onko nimet suomalaisia, isän maasta vaiko kansainvälisiä, ei ole niin väliä mun mielestä, kunhan ne toimii molemmissa maissa.

Eiks molempien vanhempien pitäis osata lausua lapsen nimi oikein? Tosin on miehen kaveripiirissä, on siis ulkomaalanen, niinkin että äiti käyttää lapsen suomalaista nimeä ja isä omasta kultuurista kotosin olevaa nimeä. Mun mielestä hieman outoa, mut jokainen tyylillään.

niin mutta se r nimi on niin ihana ja tyttö näyttää ihan siltä :D no on meillä toinenki vaihtoehto mikäö onihan kiva... onks jotain hyviä nettisivuja missä olisi nimiä

Mulla on ulkomainen mies. Me ollaan yhdessä valittu molemmille lapsille sellaisia nimiä, jotka ovat helppo lausua molemman kielisten :) Sillä ei ollut meille niin väliä kummanko maan kalenterista nimet löytyy.

Yhteistyössä