Kowalski Aktiivinen jäsen 14.07.2007 82 472 9 36 17.12.2009 #4 Maya on ihan kiva, jos perhe on ulkomaalainen edes osittain. Maia ei oo hyvä. Supisuomalaiselle se Maija... Maya on muuten mun miehen äidinkielellä hiiva, myös se alapäässä aika ajoin vaivaava...
Maya on ihan kiva, jos perhe on ulkomaalainen edes osittain. Maia ei oo hyvä. Supisuomalaiselle se Maija... Maya on muuten mun miehen äidinkielellä hiiva, myös se alapäässä aika ajoin vaivaava...
P pienimies09 Jäsen 29.01.2008 259 0 16 17.12.2009 #5 niin, maija on nykyään kai paljonkin taas annettu ja on kiva. voihan toinen nimi olla sitten erikoisempi??
niin, maija on nykyään kai paljonkin taas annettu ja on kiva. voihan toinen nimi olla sitten erikoisempi??
M mymmeli Vieras 17.12.2009 #7 Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva: Intiaanilta. Click to expand... Näin.
A A Vieras 17.12.2009 #8 Kuulostaa ihan siltä, että läpeensä tavalliset ihmiset yrittävät taas hienostella. Yleensäkin mun mielestä on niin, että mitä erikoisempi nimi lapsella, sitä tavanomaisempi ja tylsempi perhe...
Kuulostaa ihan siltä, että läpeensä tavalliset ihmiset yrittävät taas hienostella. Yleensäkin mun mielestä on niin, että mitä erikoisempi nimi lapsella, sitä tavanomaisempi ja tylsempi perhe...