NIMIAPUA! Tytölle nimi, pojasta olisi tullut Petrus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄläavaajosEVVK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄläavaajosEVVK

Vieras
Eli tämä Petrus tulee olemaan myös mahdollisen tulevan pikkuveljenkin nimi jos joskus sellainen tulee.
Tytön nimestä ei vielä mitään tietoa joten ehdotuksia otetaan vastaan. :)
Olen aika kranttu nimen suhteen, etenkin tytön..Pitäisi löytää nimi joka kolahtaa, ei ole liian suosittu, ja joka mahdollisesti kelpaisi myös miehellekin ;)

Kommentoin kun ehdin!

Petruksesta tulee mieleen Patricia.

Muita nimiä

Annalia
Adele
Adalia
Adalmiina
Anna-Sofia
Cecilia
Deanna
Eleonora
Isella
Joelle
Joanna
Julianna
Karola
Malena
Milena
Mariella
Miranda
Mirella
Miranna
Rosalia
Rosalinda
Saaga
Vanessa

[QUOTE="vieras";24884763]Petruksesta tulee mieleen Patricia.

Muita nimiä

Annalia
Adele
Adalia
Adalmiina
Anna-Sofia
Cecilia
Deanna
Eleonora
Isella
Joelle
Joanna
Julianna
Karola
Malena
Milena
Mariella
Miranda
Mirella
Miranna
Rosalia
Rosalinda
Saaga
Vanessa[/QUOTE]

Tästä listasta löyty joitain mitä oon miettiny, saaga yks mutta siinä tökkii se kun haluaisin nunen josta ei tarvi miettiä miten kirjoitetaan (saga, saaga), mariella (ja mariel, marielle) on mistä itse tykkään mutta,mies ei
Myös ilona,emma ja vanessa kivoja mutta suvussa jo.

[QUOTE="aapee";24884811]Tästä listasta löyty joitain mitä oon miettiny, saaga yks mutta siinä tökkii se kun haluaisin nunen josta ei tarvi miettiä miten kirjoitetaan (saga, saaga), mariella (ja mariel, marielle) on mistä itse tykkään mutta,mies ei
Myös ilona,emma ja vanessa kivoja mutta suvussa jo.[/QUOTE]

Ite oon aatellu et nykyaikana on joka nimestä niin paljon muunnoksia et vaikka annat sen perinteisen version saat silti selittää. Eli nuo selitykset taitaa olla aika automaattisia nykyään melkein nimessä kuin nimessä. Itellä ollu periaatteena et nimi kirjotetaan ja sanotaan samanlai niin se riittää.

Yhteistyössä