Nimiäistarjoilut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
Miltä kuulostaisi tällaiset tarjoilut nimiäisiin? Ne pidetään tammikuussa ja vieraista osa tulee aika kaukaakin, muutaman tunnin matkan päästä, mutta lämmintä ruokaa ei aiota tarjota. Riittäisikö nämä?

Lohipiirakka
Karjalanpiirakat ja munavoi
Leipäjuusto ja lakkahillo
Täytekakku
Tuulihattuja
Keksejä
Kahvi, tee, sekamehu

Alussa kilistetään kuoharimaljat.

Ei tehdä itse vaan pitopalvelu tekee. Sekä keitot että salaatit hankalia syödä, nuo minun ajattelemsni tarjoulut menevät kätevästi pikkulautaselta (eikö niin)?

[QUOTE="Vieras";25113434]Apari: eikö kuoharilla ole tarkoitus kohottaa malja? Ainakin oman lapsen nimiäisissä nostettiin malja ja pidin pienen puheen.[/QUOTE]

Just niin, se on mukava pieni ohjelmanumero juhlirn alkuun.

Kyllä nuoi aika huonot tarjoilut on ihmisille jotka tulevat muutaman tunnin matkan päästä. Mä olen sitä mieltä, että juhlaan kuuluu asianmukaiset tarjoilut vieraille.

Kiitos, juuri tätä vastausta hainkin =)

No nimiäisiin kuuluisi laittaa kunnon ruoka pitkämatkalaisille, kun ap ei siihen ainakaan ole halua niin mukavempi olisi tarjota jotain lämmintä ruokaa vaikka nyt sitten kiusausta, jos ei halua kunnon ruokaa heille tehdä, toki voi noita tuulihattuja sitten tehdä niiiiin paljon että riittää, kun ihmiset sitä nälkäänsä vetää, en minä ainakaan viittisi niin paljon tehdä ennemmin tarjoaisin ruoan.