Nimiä joista lapsena haaveilit/olisit lapselle halunnut, mutta mies ei suostunut

  • Viestiketjun aloittaja Moonbell
  • Ensimmäinen viesti
Moonbell
Pistetäänpäs pinoon nimet jotka teidän mielestänne ovat kauniita ja jotka oisitte lapsellenne joskus halunneet/haluatte lapsellenne, mutta mies ei niistä pidä ollenkaan.

Mulla tälläisiä nimiä on

pojille: Damien, Dorian, Tristan, Janiel, Samiel, Romeo

Tytöille: Frida, Ellen, Isla, Freija, Aurora
 
Linda Orvokki oli sellainen nimi, mutta Linda Lampeniuksen myötä ajatus "katosi". Miehen mielipidettä nimeen en tiedä.

Sitten nämä Onni, Helmi, Aarre, Ilona, Mainio, Into jne. olis ihan kaikella tavalla olleet varteenotettavia vaihtoehtoja, mutta - kiitos DNA:n liittymien - nekin on sitten pois laskuista...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Linda Orvokki oli sellainen nimi, mutta Linda Lampeniuksen myötä ajatus "katosi". Miehen mielipidettä nimeen en tiedä.

Sitten nämä Onni, Helmi, Aarre, Ilona, Mainio, Into jne. olis ihan kaikella tavalla olleet varteenotettavia vaihtoehtoja, mutta - kiitos DNA:n liittymien - nekin on sitten pois laskuista...
Meille tulee Mainio, kun aika on. Vaikka olisi tyttö, niin tulee Mainio, sano mies.

 
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:
Tarina tytölle.

Ja tosi oudot sukuni karjalaisnimet -Ignatei, Rafael, Sergei, Feodor, Toarie, Klaudia - ovat miehestä lähinnä epäilyttäviä.
Meillä mies on luvannut, että jos joskus tyttö saadaan, komanneksi nimeksi tulee tuo mun rakastama ja toivoma Tarina. Toinen vaihtoehto olisi Kaneli, mutta se ei niin miestä miellytä.
 
vieras
Mulla jäi lähes kaikki pitämäni suomalaisnimet listasta, sillä miehen kielellä näiden nimien lausuminen tekee nimistä jo ihan toisenlaiset.. :(

Nyt me yritetään löytää nimiä, jotka miellyttäisi meitä ja jotka lausuttaisiin edes suunnilleen samalla tavalla kummankin kielillä..
 

Yhteistyössä