Nimi tytölle? (pahamaineiset J-nimet vaihtoehtoina)

  • Viestiketjun aloittaja "Trinsessa"
  • Ensimmäinen viesti
"Trinsessa"
Mikä sinun suosikkisi?

A) Jasmiina
B) Josefiina
C) Jasna
D) Joanna

Ja muitakin vaihtoehtoja saa tietty tarjota, kriteerinä olisi J-alkuinen ja mielellään S-kirjain jossain välissä :)
 
"mama"
Onko sukunimenne jotain muuta kuin tyyliin Virtanen? Sukunimen pitää olle myös erikoinen jotta tuollaiset eriskummalliset nimet sointuu ja mieluiten suosi suomalaista :D Johanna on kaunis.
 
"Trinsessa"
Mä olen itse Johanna -jota pienenä kutsuttiin Jossuksi :D Että kiitos vaan :)

Toi Joanna olis miehen suosikki, mutta mietin itse että on vähän liian lähellä mun omaa nimeä... Aika perus suomalainen sukunimi on, mutta en noita nimiä kyllä oikein osaa mieltä eriskummallisiksi?

Joku Jadessa, Joella, Juudit, Jarna menee omaan makuun liian erikoiseksi, mutta nää on musta ihan tavallisia nimiä :)
 
[QUOTE="Trinsessa";24738678]Mä olen itse Johanna -jota pienenä kutsuttiin Jossuksi :D Että kiitos vaan :)

Toi Joanna olis miehen suosikki, mutta mietin itse että on vähän liian lähellä mun omaa nimeä... Aika perus suomalainen sukunimi on, mutta en noita nimiä kyllä oikein osaa mieltä eriskummallisiksi?

Joku Jadessa, Joella, Juudit, Jarna menee omaan makuun liian erikoiseksi, mutta nää on musta ihan tavallisia nimiä :)[/QUOTE]

No samaa mieltä oisin sun kanssa. Joanna liian lähellä Johannaa ja en tykkää noista alimmista minäkään (Jarna on mun makuun yks kamalimmista naisen nimistä :snotty: )

Mites ois Julia tai Juulia tms.?
 
"mama"
no ei nuo kyllä ihan tavis nimiäkään ole. jasna nimeä en ole ikimaailmassa edes kuullut. Jos Johanna nimi ei tule kyseeseen niin Jenna, Jenni, Jenny, Julia, Jaana...miks muuten nimen on pakko alkaa just J-kirjaimella???
 

Yhteistyössä