nimi kysymys

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Venny Helen Amanda,

olis suunnitelmissa tuolle pikku neidille, näyttää ihan nimeltään.. mutta! Etunimi, se on just sillä rajoille et viittiikö sittenkään pistää kun se on just sellainen et se voi mennä sekaisin Vennin kanssa joka on miehen nimi... voihan toi Vennykin olla unisexs nimi.. en jaksanut tarkistaa... Ollaankin sitten mietitty että pitäiskö Vennyn tilalle sittenkin pistää Jenny tai Enni..? vaikka toisaalta ihan Vennyltä tuo näyttää :heart: miksi nimen antaminen on näin vaikeeta :snotty:
 
Anna nimi vaan, meidän alakerrassa asuu 2v Venny :) tosin äitinsä kun hänet esitteli, niin sanoi, että yy:llä, koska ii:llä olisi poika. Mulla vaan ei ollu asiasta mitään käsitystä, että siis ii:llä pojat :D
 
suhina
Hitsi mun yhden tuttavan tuttavan lapsi kastettiin joskus kesällä, siitä tuli Venni, mutta en enää ole varma onko se tyttö vai poika! Mut joka tapauksessa aivan ihana nimi, tosi kaunis!
Jos tuota nimeä epäröit niin miten kävisi Henni? Niin jooo mutta se ei kylläkäään oikein sovi, että olis Henni Helen, vai sopiiko?
 
Kyllä venni on sitten taas musta selkeesti pojan nimi...itekkin harkittin sitä... :)

väestörekisterikeskus kertoo että venni on tänä vuonna annettu 27 pojalle ja 2 tytölle ja vuosina 2000-2006 109:lle pojalle ja 33:lle tytöllle... että näköjään tytöillekin aika paljon. Itse kyllä voisin antaa tytölle venny (ja lausua sen myös niin), mutta vennin antaisin pojalle....
 

Yhteistyössä