Nimi Elisa

  • Viestiketjun aloittaja "Maya"
  • Ensimmäinen viesti
Mun toinen nimi on Elisa enkä kyllä lainkaan ajattele firmaa kun nimen johonkin raapustan. Tietty olenkin tuhannen vanha, että ehdin tottua nimeen ennen ko yhtiötä =)

Ei siitä tuu mun mielestä mitään jos alkaa miettiä nimeä siltä kannalta että voiko joskus jossain jollain tulla siitä joku "väärä" mielleyhtymä.
Lopulta olis varmaan pakko antaa lapsille numerot nimiksi. Eiku sori, eihän sekään käy ku ei kukaan vois olla kakkonen. Kakkonen, thihihiii :xmas:
 
Elisa Anniina
Oli tämä viestiketju sitten vanha tai ei, antakaa vain lapselle Elisa nimeksi, mutta älkää pilatko sitä liian varhain annetulla lempinimellä. Itse sain lempinimen Elli tarhatädeiltä ollessani 1v ja se pilasi kyllä koko virallisen etunimeni maineen..mielestäni Elisa on aivan järkyttävä nimi ja kysynkin ihmisiltä "onko se oikeasti kaunis nimi?". Haluaisin ajassa taaksepäin ja korjata asian. Haluaisin käyttää sukulaisten ja ystävien kesken Elisaa mutten voi vaatia heit lakkaamasta sanomasta minua Elliksi ja olisihan se aika työn ja tuskan alla.

Sain kuitenkin hymyn huulille siitä kuinka nimeä kehuttiin! Ja kyllä olen kuullut piikittelyä kouluaikoina että olen operaattori mutten edes osaa liittää nimeäni siihen.
 

Yhteistyössä