Nimi asiaa (älä avaa jos ei kiinnosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Täällä kun melkein päivittäin on nuita nimi kyselyjä niin aattelin minäkin kysyä ehdotuksianne, jos vaikka löytyisi kiva yhdistelmä.

Eli etunimi olisi pojalle Miikka...

ja tytölle Eevi...

mitkä nimet ois kivoja jatkoksi?? Pojan nimessa aateltiin kolmea ja tytölle kaksi.. ehdotuksia?? :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:19 SuhmuranSandra kirjoitti:
Voih! Mäkin niin tykkäisin tosta Eevistä, ukko vaan ei oikeen siihen lämpene...Miikkakin on kiva. :)

Mä en osaa mitään toisia nimiä ehdottaa kun ei tiedä mistä toinen tykkää. B)

Mulla mieskin tykkää noista molemmista. Ja tuossa pojan nimessä olis viimenen nimi antero (tulee suvusta) niin siihen väliin pitäs löytää jokin kiva nimi ja tuohon eevi nimeen aattelin annika, mut mies sanoi et jos keksittäs jokin muu... et ainakin tuohon tytön nimee jokin pidempi et ei tarviis sitä kolmatta :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:22 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:19 SuhmuranSandra kirjoitti:
Voih! Mäkin niin tykkäisin tosta Eevistä, ukko vaan ei oikeen siihen lämpene...Miikkakin on kiva. :)

Mä en osaa mitään toisia nimiä ehdottaa kun ei tiedä mistä toinen tykkää. B)

Mulla mieskin tykkää noista molemmista. Ja tuossa pojan nimessä olis viimenen nimi antero (tulee suvusta) niin siihen väliin pitäs löytää jokin kiva nimi ja tuohon eevi nimeen aattelin annika, mut mies sanoi et jos keksittäs jokin muu... et ainakin tuohon tytön nimee jokin pidempi et ei tarviis sitä kolmatta :)
No jos mä saisin päättää niin poika olis varmaan Miikka Heikki Antero. Entäs Eevi Emilia..taitaa olla vähän liikaa eetä kyllä sitten. :)

Nää nimikyselyt on aina hauskoja.

Eevi Kaisla Esmeralda
Eevi Kaisa Tuulia
Eevi Helmi Emerentia
Ai niin, näiden piti olla kahden nimen ehdotuksia

Miikka Ilmo Kristian
Miikka Voitto Vihtori
Miikka Onni Poika

Minkälaiset nimet on teistä mukavia? Pehmeät, jotain tarkoittavat, supisuomalaiset...?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:32 vieras kirjoitti:
Eevi Anniina, Eevi Karoliina

Miikka Tapio Antero, Miikka Lauri Antero

Tuo Eevi Anniina ois ihan kiva ja mie tykkäisin tuosta Miikka Lauri Anterosta, mutta isäntä ei ikinä suostu tuohon Lauriin, kun sattuu olee arka nimi :whistle: :/

Eevi Anniina, Eevi Ilona, Eevi Karoliina, Eevi Katariina, Eevi Linnea,

Eevi Marjaana, Eevi Pauliina, Eevi Sofia tai Eevi Tuulia

Miika Onni Ilmari, Miika Touko Tapani, Miika Ville Verneri, Miika Julius Jalmari, Miika Tuomo Taneli, Miika Sisu Santeri

( ai anteeksi se olikin Miikka, no samat nimivaihtoehdot silti Miika vaan Miikkaksi?<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:37 lisko kirjoitti:
Nää nimikyselyt on aina hauskoja.

Eevi Kaisla Esmeralda
Eevi Kaisa Tuulia
Eevi Helmi Emerentia
Ai niin, näiden piti olla kahden nimen ehdotuksia

Miikka Ilmo Kristian
Miikka Voitto Vihtori
Miikka Onni Poika

Minkälaiset nimet on teistä mukavia? Pehmeät, jotain tarkoittavat, supisuomalaiset...?

No itse aattelin tuohon pojan nimeen toiseksi jotakin lyhyttä nimeä. Jotain nelikirjaimista...mut mies tahtoo pistää kokoajan hanttiin :whistle: mulla oli mielessä Eeki (tai joku vastaava) mut ukko tyrmää koko ajan mun ehotukset. Joten aattelin teiltä muilta ehotuksia kysellä, jos vaikka se sopiva löytys :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:59 aloittaja kirjoitti:
Ai kun ihania nimi yhdistelmiä tuli :) Rustaankin tällä paperille osan ja näytän sit ukolle vaihtoehtoja, jos näistä jokin miellyttäs sitäkin =)

Kerro mitä nimiä nyt rustaat ja mihin sit päädytte!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:02 RäpäRällä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:59 aloittaja kirjoitti:
Ai kun ihania nimi yhdistelmiä tuli :) Rustaankin tällä paperille osan ja näytän sit ukolle vaihtoehtoja, jos näistä jokin miellyttäs sitäkin =)

Kerro mitä nimiä nyt rustaat ja mihin sit päädytte!!!

No todella kivoja nimi ehotuksia tuli ja löllöiitun, ultramariinin ehotuksia enimmäkseen otin, sit jokin vieras ehotti sitä lauri nimee keskelle (mie tykkään, mut pitää kattoo mitä mies tuumii) ja sit sie taisit ehotella sitä adalmiina nimee. Et paljon sain ehdotuksia =) kiitos vaan teille ja tulen sit kertoo nimet, kuhan olen neuvotellut ensin asiasta

Yhteistyössä