R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Neiti Näpsä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No minä minä myös. :snotty: :ashamed: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minut on nimetty jo mm Hajusintiksi... mutta saapi noita muitakin keksiä jos tykkää.
Muutamille vois laitta niciksi "EiMinullaOlePahaPäiväEi"etenkin harmaille.
tai "EiPaistaPäiväRisukasaan"
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mäki haluun :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minut on nimetty jo mm Hajusintiksi... mutta saapi noita muitakin keksiä jos tykkää.
Sä olet just hyvä noin. Mulle tulee aina hyvä mieli kun nään sun nikin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No VihaanAkateemisia!Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mullekkin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minut on nimetty jo mm Hajusintiksi... mutta saapi noita muitakin keksiä jos tykkää.
Sä olet just hyvä noin. Mulle tulee aina hyvä mieli kun nään sun nikin. =)
Kiva kuulla, että on positiivinen imago minun nikillä... semmosta tunnelmaa oon toivonutkin sen välittävän muille!![]()
Saraste on myös positiivinen nicci... aamun kajo, saraste, aurora etc. Tosin en tie jos oot tää Saraste heebon fani ja siit napannut nicin, tai peräti ihan itse oikea Saraste:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa::wave: mii tuu
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Lastenkirjasta nappasin nikkini. Ja mä en edes tiedä mikä heebon on??? Joku bändi? Mutt pokka pitää fani mä kyllä oon! :wave: :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Lastenkirjasta nappasin nikkini. Ja mä en edes tiedä mikä heebon on??? Joku bändi? Mutt pokka pitää fani mä kyllä oon! :wave: :wave:![]()
Tää kapellimestari, mikäs sen miehen (heebo=tyyppi) nimi on... hmmm Oisko ollut Jukka Pekka Saraste, se kumminkin mikä on kovasti kuuluisa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa::wave: mii tuu
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa::wave: mii tuu
Rowena Korpinkynsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No minä minä myös. :snotty: :ashamed: :wave: