V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:entäs minä :wave: B)
GrooveDille!
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:entäs minä :wave: B)
Pehmoenkeli? Kun on vähän julmantuntuinen sun nikki.
No Vaniljasta viännöksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:entäs minä :wave: B)
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:harmaana vaan kirjoittelen... -mutta onnistuisiko silti minusta vääntää mitään?itsellä ei mielikuvitus lennä, kuten nikistäkin näkee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:entäs minä :wave: B)
MarttaMatami
Selitys menee vähän pitkäksi, mutta jossain marttaniksissä oli joskus, että vaniljasokeria (tai vaniljatanko) imurin pölypussiin ja ah, siivous on niin tunnelmallista...
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:harmaana vaan kirjoittelen... -mutta onnistuisiko silti minusta vääntää mitään?itsellä ei mielikuvitus lennä, kuten nikistäkin näkee.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:entäs minä :wave: B)
MarttaMatami
Selitys menee vähän pitkäksi, mutta jossain marttaniksissä oli joskus, että vaniljasokeria (tai vaniljatanko) imurin pölypussiin ja ah, siivous on niin tunnelmallista...
Oi ei.... MarttaMatami on jo vähän liikaa! Ja mä inhoan siivoamista!
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:No miten olisi Madame de Vanille
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:No miten olisi Madame de Vanille
Oui, mikä ettei!!!
Puhutaankos teilläpäin huuhkaimista? Meilläpäin asui huuhkaja, mutta vanha kansa sanoi aina huuhkain. Se on jotenkin hauska.
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:hauska ketju![]()
![]()
Entäs minä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:hauska ketju![]()
![]()
Entäs minä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Mulle kans :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:Cruella de ville: JulmaKalle
HeviäPRKLE: MozartinKuula
Vaniljatäti: SuzieTheHomeMaker
BadVirgin: InYourDreams
Ravistettava: RunsaastiHedelmäLihaa
TheUnforgiven: NotSoSaint
Metsänpeitto: AakeeLaakee
Mitähän vielä,,,, Entäs minä!!??