Nimet kaksosille

  • Viestiketjun aloittaja Mietitään nimeä
  • Ensimmäinen viesti
Mietitään nimeä
Ollaan mietitty kaksosillemme nimiä, toinen tyttö ja ja toinen poika.
Miltä kuulostais Leeni ja eemil? Ehdotelkaa toisia nimiä. Kerron sitten mikä mielyttää eniten. :)
 
Mimmu80
moikka
mulla kaksospojat, nimet on ihan erinlaiset, Ville ja Lauri.
Mun mielestä on hyvä jos kaksosilla on erinlaiset nimet =)
Ovathan ne kuitenkin kaksi eri ihmistä ja luonnetta
Mutta sehän on jokaisen oma asia :LOL:
 
äiti-80 harmaana
ite en hekilökohtasesti tykkää leeni-nimestä, mutta eemil on ihana!olisko mittän yhtä "vanhahtavaa" nimeä tytölle kuin pojalla on.aada,sofia,no, tuossahan tuo ruliki koko ni tytölle =) aada sofia.
ja eemil aukusti. mitäs pidät? =)
(ei kaikilla sama maku) sano vain rehellisesti =)
 
Mietitään nimeä
Jos Leeni ei ole vanha niin mikä sitten? :eek: Käyppä vaikka katsomassa väestörekisterin sivuilta. Minun mummini täti on Helena, jota kutsuttiin aina Leeniksi. Eikä minun mielestä Leeni ja Eemil ole samankaltaiset.
En halua lapselleni mitään erikoista muotinimeä, vaan vanhoja ja perinteisä. No toki Eemil nimeä esiintyy aika paljonkin, mutta silti nimen kantajia ei ole joka toinen saman ikäisistä pojista.

Eemil Augusti on tosi kiva nimi. :) Kiitos vinkistä!
 
Minä en tykkää kummastakaan nimestä, mutta makuja on monia.

Jos itse nyt saisin kaksoset, tytön ja pojan, niin antaisin nimiksi heille Onni ja Hilla.

En tykkää, että kaksosilla on liian samanlaiset nimet. Tosin en nyt tiedä, että onko Eemil ja Leeni niin lähellä kuitenkaan toisiaan, ei ainakaan ihan pahimmat mahdolliset tiku-ja-taku-nimet kuin vois olla. Kaksosia kuitenkin pitkälti käsitellään aina yhtenä ja samana ihmisenä vaikka heitä pitäiskin käsitellä omina yksilöinään kuten muitakin lapsia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 19:22 vieras kirjoitti:
Minä en tykkää kummastakaan nimestä, mutta makuja on monia.

Jos itse nyt saisin kaksoset, tytön ja pojan, niin antaisin nimiksi heille Onni ja Hilla.

En tykkää, että kaksosilla on liian samanlaiset nimet. Tosin en nyt tiedä, että onko Eemil ja Leeni niin lähellä kuitenkaan toisiaan, ei ainakaan ihan pahimmat mahdolliset tiku-ja-taku-nimet kuin vois olla. Kaksosia kuitenkin pitkälti käsitellään aina yhtenä ja samana ihmisenä vaikka heitä pitäiskin käsitellä omina yksilöinään kuten muitakin lapsia.
Onii ja Hilla on myös aika tavalliset.
 
Törkeetä kun on ammatiltaan opettaja ja tuntee vuosittain 300 opiskelijaa nimeltä. On TODELLA paljon ei - nimiä. Kauniita mutta edellinen kantajaa ei halua muistella, tai kantaja on edelleen koulussa, eikä halua matkia...

ärsyttävää. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2005 klo 16:20 eepu kirjoitti:
Törkeetä kun on ammatiltaan opettaja ja tuntee vuosittain 300 opiskelijaa nimeltä. On TODELLA paljon ei - nimiä. Kauniita mutta edellinen kantajaa ei halua muistella, tai kantaja on edelleen koulussa, eikä halua matkia...

ärsyttävää. :/
Saisko tuon saman vähän selvemmin?
 

Yhteistyössä