Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Kyllä Seela on nätimpi:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Kyllä Seela on nätimpi:heart:
Mulle taas tulee Seelasta mieleen niinkin typerä ja ei-yhtään-rimmaava asia kuin siima...En tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Kyllä Seela on nätimpi:heart:
Mulle taas tulee Seelasta mieleen niinkin typerä ja ei-yhtään-rimmaava asia kuin siima...En tykkää.
No voi sun.. Tuo meidän Seela on kyllä aika ihana!! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Kyllä Seela on nätimpi:heart:
Sitä en epäile. Varmasti on varsin soma neitonen. Ja veikkaan, että jos joskus näkisin jonkun soman Seela tytön, niin nimikin voisi aika pian alkaa näyttää mielessäni oikein kauniilta. Ainoa Seela jonka tunnen, on oikein ikävä ihminen, ehkäpä mielehtymä siimaan johtuu siitä..:x Sun täytyy varmaan pistää Seelasta kuvaa, vähän suloisempaa nimenedustajaa kehiin! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Kyllä Seela on nätimpi:heart:
Sitä en epäile. Varmasti on varsin soma neitonen. Ja veikkaan, että jos joskus näkisin jonkun soman Seela tytön, niin nimikin voisi aika pian alkaa näyttää mielessäni oikein kauniilta. Ainoa Seela jonka tunnen, on oikein ikävä ihminen, ehkäpä mielehtymä siimaan johtuu siitä..:x Sun täytyy varmaan pistää Seelasta kuvaa, vähän suloisempaa nimenedustajaa kehiin! :heart:
Hetkinen. Mä etin profiiliin jonkun söpösen kuvan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Kyllä Seela on nätimpi:heart:
Hetkinen. Mä etin profiiliin jonkun söpösen kuvan![]()
No on kyllä suloinen ja elämäniloisen näköinen tyttö! Ihanat silmät, oikeen tuikkii lapsuuden riemua. :heart: Ja nyt kun oikeen makustelee, niin on ihan nimensä näköinen tyttö. Täytynee muuttaa käsitystä.:heart: