Kävin tuolla pro seremonia sivuilla ja siellä oli kamalasti kaikkia papereita...siis sellaisia mitkä jää juhlan jälkeen sit esim (siviili)kummeille... Mua alkoi jo siinä vaiheessa jotenkin ahdistaa, että siihen se taas menee... :$ kaikenlaiseen juhlallisuuksiin

Mun äiti ei halua varmaan koko juhlia, kun veti jo herneen nenuun, kun ei kuuluta kirkkoon ja tuumas, että Ai jaa, annatteko te lapselle nimen sitten kuin koiralle ? :'( Siitä tuli kieltämättä varsin ikävä mieli, vaikka muuten hän on onnensa kukkuloilla vauvasta

ja on tehnyt jo melkein kaikkea mitä voi vaan tehdä, vaatteita, ostella tavaroita ym, mutta ei siis ymmärrä sitä, että me vaan ei haluta lasta liittää ristiäisissä kirkkoon..., kun eme itse kuulu ja olemme ajatelleet, että lapsi saa itse vanhempa valita mitä haluaa asialla itse tehdä. Pikkuveli on eronnut kirkosta jo aikaa päivää sitten ja sanoinkin, että eipä vissiin kannata mutsille kertoa, että se on teilläkin taakse jäänyttä elämää

Huh, mitähän mahtaa äidin äiti olla mieltä, kun on tarjonnut jo kastemaljaa :ashamed: Eikä olla otettu... Kuinkahan tämäkin asia taas menee mönkään... :/ Tulee lähinnä mieleen, että sukuriita.... Pitäisikö jättää tällainen sit kokonaan järjestämättä ?