Nimeksi Alex, Alec vai Max?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimeä vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullekin tulee laksatiivit mieleen!! :D enkä kyllä tykkää yhtään, että laitetaan täysin suomalaiselle lapselle jokin hieno ulkomaalainen nimi. miltä sitten kuulostaa joku Alex Möttönen tai Luca Mällinen...?? :D :D

Mullekin tulee laksatiivit mieleen!! :D enkä kyllä tykkää yhtään, että laitetaan täysin suomalaiselle lapselle jokin hieno ulkomaalainen nimi. miltä sitten kuulostaa joku Alex Möttönen tai Luca Mällinen...?? :D :D

Mä oonkin niin tuplajuntti että mun Alexilla on suomalainen (harvinainen ja erikoinen tosin) sukunimi ja ihan perus suomenkielisen nimisellä lapsella ruotsalainen sukunimi :whistle:

Ihan oikeesti, ketä jaksaa kiinnostaa toisten nimet ja niiden yhteensopivuus tai -sopimattomuus noin kovasti? |O

[QUOTE="vieras";22623601]Alec ihan ehdottomasti!!! (Meidän poika on Alec. ) :) Ei ole kyllä tarvinnu mitään hulluna selitellä kenellekään. :D[/QUOTE]

Samaa mieltä ! Mulla kans Alec niminen poika. Meillä ruotsinkielinen perhe ja nimi, mutta kyllä Alec sopii suomalaiseenkin. Esim Alec Aalto, ei se kuulosta yhtään pahalta, päinvastoin.

Laita Aleksi.

Tai kansainvälisiä muita nimiä joita ei tarvitse selitellä: Markus, Daniel, Anton, Oliver..

Lapsenne saa aika paljon selitellä Alec, Alex tai Max nimeä..

Yhteistyössä