Nimeä YKSI suosikki lastenvaatemerkeistä ja perustele valintasi! :)

Uusi kymysys: Nimeä YKSI suosikki lastenvaatemerkeistä ja perustele valintasi! :) Nih!

Mulla: eniten tykkään polarn och pyretin vaatteista, koska ne on nättejä ja niistä tulee sellanen "laadukas" olo :D jos joku ymmärtää... Todellisuudessa ne on meillä vaan vähän parempina vaatteina, melko kalliita mun makuun...

En ole koskaan ollut lastenvaatemerkkien perään, mutta kiinnitän huomiota pesukestävyyteen ja värien säilyvyyteen. Inhoan sellaisia vaatteita, joista lähtee ekapesussa värit haalistumaan ja jää puoleen väliin vaalean haalea raita narukuivatuksesta.

Miinusta saa myös kitsahtavat materiaalit.

Eniten ostettu meillä on Lindex lastenvaatteissa. Ja ulkovaatteissa suositaan Reimaa. Loput vaatteet teen itse.

"viiden äiti"
Ulkovaatteissa ehdottomasti polarn o pyret ja sisävaatteissa metsolat. Molemmat hintansa väärtejä ja kestävät kulutusta sekä ihanat selkeät värit, käy pojille että tytöille.

En ole koskaan ollut lastenvaatemerkkien perään, mutta kiinnitän huomiota pesukestävyyteen ja värien säilyvyyteen. Inhoan sellaisia vaatteita, joista lähtee ekapesussa värit haalistumaan ja jää puoleen väliin vaalean haalea raita narukuivatuksesta.

Miinusta saa myös kitsahtavat materiaalit.

Eniten ostettu meillä on Lindex lastenvaatteissa. Ja ulkovaatteissa suositaan Reimaa. Loput vaatteet teen itse.
Joo, lindexiltä ostan minäkin eniten. Säilyneet hyvinä pesusta toiseen... Mutta ei silti suosikki!

"vieras"
Housujen osalta Lindex, ne velourhousut mitä on aina "ota 3 maksa 2" -tarjouksessa on hyvän mallisia, kivan värisiä ja pysyvät hyvinä pesusta toiseen. Hinta-laatusuhde kohdillaan :) Myös vastaavat collegehousut hyviä.

Paitojen kohdalla en ole vielä löytänyt suosikkia.

• Tykkää
Reactions: Ainutar
ite en tykkää yhtään
[QUOTE="Vieras";27762722]Ciraf, hyvä hinta-laatu suhde ja löytyi sen malliset collegehousut meidän yhdelle lapsista, että ne pysyy jopa päällä! :)[/QUOTE]

Onneksi makuja on monia!

• Tykkää
Reactions: Ainutar
Täydellisen epätäydellinen
Made by Mummo. :D Meilläkin siis meinaa olla vaikeuksia löytää esim. housuja jotka pysyisivät päällä joten mummo ompelee mittojen mukaan. Muksukin tykkää pukea ne vaatteet jotka on rakkaan mummon tekemiä, kaupan sukkahousut ei ole läheskään yhtä kivoja (l. tärkeitä).

Yhteistyössä