NILLITYSPINO! *jos et jaksa turhaa narinaa älä avaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
tähän pinoon saa laittaa mitä pienimmätkin rasituksen aiheet ja ei haittaa vaikka olis kuinka turhia!!

mä alotan!

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti kun olen kassalla ja siinä jonon toisena oleva ihminen läväyttää ne ostoksensa siihen pöydälle, kun siinä ne edellisenki asiakkaan tuotteet on skannaamatta vielä.. kyllä jaksaa pari paitaa pitää kädessä. :saint:

ja sit ku ihmiset alkaa tyrkyttämän kassalla sitä maksukorttia/seteliä heti kun olet saanut tuotteet kouraan.. sit huomaa kun ei heti sitä ota et asiakast alkaa rassaamaan.. ottakaa ja antakaa ne rahat ja kortit vasta kun hinta on sanottu..

UGH!!

suunnattoman ärsyttävää on mun naapurin ukon tapa istua omalla pihallaan kyyläämässä kun ulkoilutan lapsia ja kommentoida kokoajan kaikkea vielä sen verran hiljaisella äänellä ettei siitä saa mitään selvää ja joutuu kokoajan kyselemään "mitä?"

ja verenpaine nousi varmaan huippulukemiin tänään kun joku akka kävi leikkikentällä käsiksi mun lapseen

Tällä hetkellä ei enää rassaa niin paljon toi aamuinen ovikello mut nyt ärsyttää tää siivoaminen ja pyykkääminen!
Kun loppuperhe on pihalla ja mä vaan pyyhin pölyjä ja pesen vaatteita :'(

Minua rasittaa se että kun meidän lasten pitäsi tulla ulkoa syömään, niin usein naapuri ilmoittaa, että tuleppas meidänkin nico syömään välipalaksi jäätelöä. Ilmoittaisi sen vasta sitten kun me on jo menty.

Mua ärsyttää suunnattomasti mun naapurin lapset. Niiden jalkapallo on aina meidän pihalla. Ovat rikkoneet meiltä kynttilälyhdyn ja taloyhtiöltä ikkunan. Kiipeilevät aidoilla. Vittu mun tekis mennä lyömään niitä, jotta ne joskus oppis kunnioittamaan toisten omaisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja eitieta:
mitä tarkottaa nillitys?

nillitys tarkoittaa valittamista mut ehkä vähän turhaa valittamista:D

esim. jos joku valittaa jostain typerästä aiheesta niin voi sanoo " älä jaksa nillittää" :D

OK, Kiitos! Missä päin Suomea tällaista käytetään? En ole ikinä törmännyt tuohon sanaan!

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mitä tarkottaa nillitys?

nillitys tarkoittaa valittamista mut ehkä vähän turhaa valittamista:D

esim. jos joku valittaa jostain typerästä aiheesta niin voi sanoo " älä jaksa nillittää" :D

OK, Kiitos! Missä päin Suomea tällaista käytetään? En ole ikinä törmännyt tuohon sanaan!

mä en itseasiassa tiedä.. se on vaan jääny käyttösanaks meidän kaveripiiris.. kaipa se täältä eteläisestä suomesta on peräisin.

Yhteistyössä