Ei nyt oikein lähde..Sisältää narinaa, älä avaa jos sullakin on huono aamu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maira"

Vieras
Kiitos kellojen siirron esikoinen heräs aamuyöstä, kun en asiaa heti havainnut (herännyt itse), kävi se herättää myös pienemmän sisaruksensa, nyt muksut on väsyneitä ja kärttysiä mutta nukkuu ei voi laittaa koska rytmit on sit päin hanuria..Kaikkia ketuttaa ja mä en jaksa käestää yhtään mihinkään..

Nyt ne sit levittää lelujaan, riehuu ja hilluu, ratsaa kaappeja ja tappelee keskenää..

Kyllä äitinä olo on M-A-H-T-A-V-A-A!! :D

Ei taida pannullinen kahvia riittää tähän aamupäivään..

Tutulle kuulostaa. Sama juttu ja pennut sen ikäisiä ettei oikein muutenkaa pvunet toimi et vois korjata oloa ja rytmiä. Eipä tää ole ku päivä vuodesta mutta kyrsii silti. Halaus

Meillä kersa heräsi viideltä, koska minä luulin, että kelloja siirrettiin eteenpäin. Mikron kello näytti kuutta, joten oletin että se on seitsemän. Puuroa keittäessä tajusin, että kello on viisi ja tuo kersa olisi pitänyt kaataa vielä takaisin sänkyyn eikä suinkaan antaa herätä.

Päiväunille mentiin sitten klo 8. Huoh.. mitähän tästä päivästä tuleekaan.

Ihanaa etten ole ainoa jolla tää päivä potkii! :D

Jos tunnin vielä kitkuttais vaikka pienempi alkaa olee sen näkönen et kohta ei hyvä heilu, sit voi heittää eväät naamaa ja kaataa muksut sänkyyn.

onneksi en ole ainoa. meidän aamuvirkku nousi neljältä. nyt sitten täytyy yrittää väkisin pitää hereillä päikkäreihin asti tai muuten peli on menetetty.

Liityn tähän valittajien kerhoon. Meillä ammuvirkku poika. Just kun saatiin hänen rytminsä mukavaksi niin, että aamulla herätään vasta 7 maissa ja päikkäreille mennään 12 kieppeillä, niin tämä kellojen siirto varhaistaa taas rytmit. Poika simahti päikkäreille 10.30, en vaan raaskinut pitää väkisin hereillä (ikää 2v 2 kk) eli luultavasti herää jo 12 maissa. Kyllä tulee pitkä iltapäivä ja ilta (mies on pitkällä työmatkalla, joten olen kahdestaan lapsen kanssa)

Yhteistyössä