Nilkka/jalkapöytä tatuointi, kannattaako ottaa tähän aikaan vuodesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millavanilla harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millavanilla harmaana

Vieras
Olen jo pidemmän aikaa halunnut hankkia tatuoinnin nilkkaan ja osittain jalkapöydälle. Kesä on tulossa ja tykkään pitää jalassa balleriinoja joten se äyttäisi upealta.

Mitä kuitenkin pitää huomioida, eli onko vuoden aika ok, voisiko jo tulevana kesänä vilautella tatuointia auringolle? Pystyykö kävelemään tatuoimisen jälkeen normaalisti vai sattuuko jalkaan pirusti? Haittaako vaikka minulla on nilkoissa vähän koholla olevat verisuonet, eli ne erottuvat selkeästi?

Jos sen tatuoinnin tässä kuussa hommaat ja sitten kesällä käytät kunnolla aurinkorasvaa niin en näe ongelmaa auringon suhteen. Noista muista jutuista en osaa sanoa.

Mä oon ottanut kaks tatuointia kesällä, ja vilautellut niitä auringolle kyllä surutta heti kun ovat parantuneet.
Kolmannen otin talvella ja iho oli pidempään arka kuin noissa kahdessa muussa. Mutta ei siinä mikään muu kyllä säre kuin se iho.. Nojoo, jos vaikka päähän ottaa niin sitten ehkä xD

[QUOTE="vieras";23481519]minkälaista kuvaa ajattelit?[/QUOTE]

En osaa sanoa vielä. Jotain söpöä ja siroa. Varmaan vähän tribaalin ja kukkasen sekoitusta.

Mä oon ottanut kaks tatuointia kesällä, ja vilautellut niitä auringolle kyllä surutta heti kun ovat parantuneet.
Kolmannen otin talvella ja iho oli pidempään arka kuin noissa kahdessa muussa. Mutta ei siinä mikään muu kyllä säre kuin se iho.. Nojoo, jos vaikka päähän ottaa niin sitten ehkä xD

Itse otin ekan kuvani syksyllä olkaan, eikä se oikein tuntunut miltään, mutta ymmärsin että nilkassa on luut niin lähellä että se ottaminen sattuu enemmän ja vissiin jälkikäteenkin se tuntuu sen takia pidempään.

Yhteistyössä