Niksit kehiin *synnytys*

Kyllä uskokaapa pois tiedän, että vauva tulee kun on valmis. Mutta nyt ihan mielenkiinnosta kaikki toimivat ja vähemmän toimivat niksit. Vaikka ihan leikkimielisetkin.

Seksi sauna ja siivous.

Miulla on lupailevaa tunteilua ollut nyt. Ja olisi kiva jos itse pystyisi hieman edistämään.

Tämä on kolmas raskaus. Ensimmäinen syntyi 39+1 toinen 38+2 nyt ollaan menossa 38+5 joten toivoahan on että nää oireet tietäisi lähtöä Tai sitten täällä ollaan vielä vajaan kuukauden päästä :LOL:

Aiemmissa en ole vaan oireillut pahemmin ennen lähtöä.

Joten kertokaapas muut. Mikä on ollut juuri se "niksi/asia" mikä on saanut laitokselle lähtemään.

Juu ei mitään tiukkis meininkiä kiitos :heart:

..
LEPO!!! Mä rehkin ja rehkin ja rehkin. Aiheutti kyllä suppareita mut ne sit aina loppukin Sit päätin et nyt saa riittää ja lepäsin ja nukuin paljon. Aamulla hyvien unien jälkeen alko lorottaa lapsivettä ja yöllä syntyi pikkuinen..

Voi olla sattumaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
LEPO!!! Mä rehkin ja rehkin ja rehkin. Aiheutti kyllä suppareita mut ne sit aina loppukin Sit päätin et nyt saa riittää ja lepäsin ja nukuin paljon. Aamulla hyvien unien jälkeen alko lorottaa lapsivettä ja yöllä syntyi pikkuinen..

Voi olla sattumaakin.
Hmmm tuo voi muuten toimiakkin. Kun pää sanoo, mitä enemmän touhuaa sitä enemmän se rasittaa. Ja voisi edistää lähtemistä. Mutta ehkäpä se toimisikin tuo lepo.

Onni, Enni, tullee

Meillä esikoinen syntyi 39+2 ja toinen 40+2
Nyt ollaan menossa viikoilla 38+1
Ite hössötin aina hirveesti ennen kun synnytys oli itsellä tiedossa, oli kauhee kiire siivota ja jörjestää astioita/koristeita:D

runttipulla
Mulle terkka sano, että pitäis kyykkiä ja heijailla et vauva älyis tulla ulos :D Huomenna on luvassa siis istutusten pelastamista rikkaruohojen seassa, ja varmaan istutan syysistutuksia. Ajattelin mäkin pikkuhiljaa sitä "häätöä" nyt alotella, kun ihan neuvolasta vähän sanottiin, että saishan vauva jo alkaa tulemaan :D

Ja kuuluisaa "mäkijuoksua" meinaan kohta ennen saunaan menoa kokeilla.. lyllerrän siis ylös alas mäessä. Jos ei muuta siitä irtoa, niin naapureilla on ainakin ihmettelemistä :D

Vkoja se 40+3 nyt ja esikoinen syntyi 39+1 suunnitellulla sektiolla, joten ei mitään hajua miten kauan tämä vauva täällä masussa meinaa majailla...

hmph
Peesaan tota.. Mä kans hulluna rehkin ja juoksin rappuja yms siivousta, suppareita tuli mut aina ne loppu kesken. Sitte loppu innostus juoksemiseen ja ajattelin et Vi**t mä makaan jalat kohti kattoa ja kattelen telkkua... sitte oltiinki jo sairaalassa iltapäivästä.. ;)

runttis
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Peesaan tota.. Mä kans hulluna rehkin ja juoksin rappuja yms siivousta, suppareita tuli mut aina ne loppu kesken. Sitte loppu innostus juoksemiseen ja ajattelin et Vi**t mä makaan jalat kohti kattoa ja kattelen telkkua... sitte oltiinki jo sairaalassa iltapäivästä.. ;)
Hmm.. jos se meneekin just tuossa järkässä - rehkimistä ja päälle lepoa ja sit lähtö =)

Itse oon ihan samassa tilanteessa sun kanssa. Mulla vaan viikkoja 36+2. Lääkärineuvolassa sanottiin kyllä tänään, et vauva on ihan hyvän painoinen syntymään (2600g), et voisi vaikka syntyä jo nyt. Huomenna aattelin siivota oikein kunnolla :D Pitänee luututa rätin kanssa seinät ja lattiat ja katot ja pestä sauna ja kylppäri ja kaikki kaapit ja laatikot. Jospa jotain alkais tapahtumaan vaikka :LOL: Vaihtoehtoisesti selkä voi olla illalla kamalan kipee ja mitään synnytystä edistäviä tuntemuksia ei sit tunnu yhtään missään :LOL:

Esikoisen aikaan kävin illalla pitkällä lenkillä ja sen jälkeen supisteli taukoamatta. Seuraavana aamuna jouduinkin sit jo lähtemään sairaalaan ja vauva syntyi viikolla 40+0. Kuopuksen aikaan yritin viikolta 37 kaikkee mahdollista seksistä saunaan ja siivoukseen. Mikään ei auttanut :D Illalla aloitin virkkaamaan vauvalle peittoa, kesken jäi. Vedet meni aamulla ja sairaalaan oli taas lähdettävä :D Vauva syntyi viikolla 38+5

Mun neuvo (siis seksin, saunan ja oikean raivosiivouksen jälkeen siis) on se, että aloita joku projekti mikä pitäisi ehdottomasti saada loppuun ennen vauvan syntymää. Varmasti jää kesken ja vauva syntyy :D

hmph
Alkuperäinen kirjoittaja runttis:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Hmm.. jos se meneekin just tuossa järkässä - rehkimistä ja päälle lepoa ja sit lähtö =)
Voi olla, mut naurettiin just tota että senpäivän kun yrittää olla ihan tekemättä mitään niin kyllä sit kelpaa alkaa syntyä..

Seksiä vois testata jos jaksaa valvoa siihen asti että isäntä tulee töistä

Saunaan En ikävä kyllä pääse :'(

Kyykkiminen No jos huomenna pesis vaikka vessan lattialla eteisen maton.

Kun mielessäni laitoin tämän herran tilaukseen tänä viikonloppuna. Viikonloput olisi vaan helpompia synnytyksen suhteen.

Runttipulla :LOL: No eikös se ole vaan mukavaa jakaa iloa kanssa ihmisille

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Nännien pyörittely kuulemma
Jaahas elikkäs paita pois kun lapset saa nukkumaan ja nännejä pyörittelemään :)
Pyörittelystä ei mitään hyötyä,sen sijaan hellä nännien sively rentona maaten käynnisti synnytykseni :)
Jos vaikka sitten kattelis piikkimatolla köllien nännejä hivellen illan telkkua :p

m
Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Nännien pyörittely kuulemma
Jaahas elikkäs paita pois kun lapset saa nukkumaan ja nännejä pyörittelemään :)
Pyörittelystä ei mitään hyötyä,sen sijaan hellä nännien sively rentona maaten käynnisti synnytykseni :)
Jos vaikka sitten kattelis piikkimatolla köllien nännejä hivellen illan telkkua :p
hyvä näky:D

tiiteni harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Sisätutkimus on mulla käynnistäny, mut sitä nyt ei ehkä kannata ite tehdä :D
Mulla samoin. Tiistaina oli äitipolilla tutkimus ja kaksi eri ihmistä pyöritteli kohdunsuuta (lääkäri ja kandi). Seuraavana yönä alkoi supistukset ja lapsi syntyi sit illan suussa. RV 39+4 oli silloin.

Jostain oon lukenu/kuullu, että silitys, siis silitysraudalla vaatteiden tms., voi auttaa asiaa. Siinä kun seisoo ja joutuu tekemään semmosta pientä liikettä lantiolla, niin se muka edistäisi? Ja jos muuten muistan oikein, niin mä edellisenä iltana silitin vauvalle pukluharsot odottamaan, kunnes sitten aamuyöstä alkoi supistella ja kuopus syntyi puolen päivän jälkeen rv 38+3.

mamma
Kyllä mulla oli poika niin tiukassa,vaikka viikon välein olin äitipolilla ronkittavana..ja kyllä sattui.Mut yli vuorokauden kesti silti synnytys ku vedet meni..tipalla vasta lähti käyntiin.

Yhteistyössä