Niko Saarinen on NIIN VÄÄRÄSSÄ kuin vaan olla ja voi. Kysymys muille heteromiehille, kertokaa omasta mielestänne mikä meni täysin pieleen väitteissään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän sinunkin vastauksesta näkee että et kyllä tiedä miehistä kerrassaan yhtään mitään. 100% hetero miehellä ei ole mitään ongelmia itsensä kanssa eikä pienintäkään epäilystä omasta seksuaalisuudesta. Katsos kun meillä on maailman luotettavin (ei mekaaninen tai digitaalinen) mittari aina mukana, se näyttää täydellisesti sen että mikä kiinnostaa seksuaalisesti ja mikä ei. Älä viitsi levittää tuollaista potaskaa.

🙄🥱

Kyllähän sinunkin vastauksesta näkee että et kyllä tiedä miehistä kerrassaan yhtään mitään. 100% hetero miehellä ei ole mitään ongelmia itsensä kanssa eikä pienintäkään epäilystä omasta seksuaalisuudesta. Katsos kun meillä on maailman luotettavin (ei mekaaninen tai digitaalinen) mittari aina mukana, se näyttää täydellisesti sen että mikä kiinnostaa seksuaalisesti ja mikä ei. Älä viitsi levittää tuollaista potaskaa.
Olet kyllä ihan oikeassa, sinusta poiketen minulla ei ole kokemusta miehistä, heteromies kun olen.

Nìin moneen kertaan on työpaikan pikkujouluissa ja muissa riennoissa nähty, että muutaman paukun jälkeen nimenomaan ne Kovimmat homofoobikot ovat jossain vessassa imemässä patukkaa. Selvin päin on kovasti todistettava muuta, mutta viina sitten vie estot.

Olet kyllä ihan oikeassa, sinusta poiketen minulla ei ole kokemusta miehistä, heteromies kun olen.

Nìin moneen kertaan on työpaikan pikkujouluissa ja muissa riennoissa nähty, että muutaman paukun jälkeen nimenomaan ne Kovimmat homofoobikot ovat jossain vessassa imemässä patukkaa. Selvin päin on kovasti todistettava muuta, mutta viina sitten vie estot.
Pahimmat Pride-vastustajat ovat kaappihomoja.

Laita juttu homoseksuaalista, niin heteroukoilla on pakottava tarve kertoa, että he ovat heteroita.

Erikoista. Mitä sillä pyritään saavuttamaan?
Eivät he keskity kertomaan olevansa itse heteroita, vaan kertovat ettei Niko Saarisen kanssa duunaava "heteromies" ole mikään hetero, yhtä vähän kuin biologiseksi mieheksi syntynyt voi olla nainen. Eikö muka lapsia raiskaava ole pedofiili tai eläimiin sekaantuva zoofiili? Väitätkö että kaikilla ihmisillä on taipumuksia niihin?

On sulla kummat kuvitelmat 😆

Yhteistyössä